Neurosprzedaż i neuromarketing

Udostępnij strone

Już 16 września 2019 r., o godz. 18:00 (Collegium Civitas, PKiN, 12. piętro, s. 1222), zapraszamy na seminarium pt. :Neurosprzedaż i neuromarketing połączone z dniem otwartym studiów podyplomowych Neuromanagement

dr Monika Kłos: Wielu sprzedawców popełnia podstawowy błąd, wszystkich klientów wkładając do jednego worka. Tymczasem każdy z nas ma inne motywy zakupowe i cechuje się inną odpornością na triki sprzedawców. Czy istnieje uniwersalny klucz do poznania klienta? Jak wygląda komunikacja sprzedażowa?

dr Adam Zemełka: Neuromarketing staje się coraz bardziej oczywistą propozycją w poszukiwaniu sposobów dotarcia do motywacji konsumentów. Warto zadać sobie pytanie, czy rzeczywiście stanowi panaceum na bolączki marketerów czy też może okazać się pomocny w ograniczonym stopniu? I właściwie, gdzie przebiegają granice nakreślające zakres jego oddziaływań?  Czym jest neuromarketing, skąd się wziął i na czym polegają związane z nim mity?

 

Dzisiejsza wiedza o ludzkim mózgu pozwala nam zrozumieć, w jaki sposób myślą i w jaki sposób działają inni ludzie. Wiele czasu i energii można zaoszczędzić, posiadając umiejętność rozpoznawania motywów działania innych.

O tym jak „czytać mózg innych” i o tym jak z tego korzystać powiedzą prowadzący spotkanie.

Zarządzasz zespołem?

Jesteś sprzedawcą?

Jesteś właścicielem firmy?

A może po prostu interesujesz się tym, jak działa ludzki mózg?

Jeśli tak, to spotkanie jest dla Ciebie. Zapraszamy!

Spotkanie ma charakter otwarty, ale obowiązują zapisy TUTAJ 

Liczba miejsc jest ograniczona.