ZUZANIUK Karolina

Udostępnij strone

Specjalista w zakresie budowania marki idei, absolwent Zarządzania i Marketingu UMCS oraz Szkoły Strategii Marki. Kierownik Działu Marketingu i Współpracy z Mediami w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. W latach 2008-2016 główny specjalista ds. budowania marki Lublin, odpowiedzialna za przygotowanie, wdrożenie i ewaluację strategii marki; wdrożenie i utrzymanie systemu identyfikacji wizualnej oraz realizację projektów promocyjnych miasta. W tym okresie Lublin był wielokrotnie nagradzany w obszarze marketingu terytorialnego. Otrzymał Złoty Trójkąt Efektywności Briefu za najlepszy projekt w dziedzinie budowania marki miejsca, wyróżnienie za film reklamowy „Lublin – mała fabuła” w Przeglądzie Filmów Promocyjnych Miast i Regionów PROMOCITY 2010; Grand Prix za całokształt działalności promocyjnej oraz II nagroda w kategorii kampania outdoorowa w III edycji konkursu Złote Formaty, dwie statuetki Webstar dla strony lublin.eu, Wydarzenie Kultury 2010 Gazety Wyborczej Lublin dla Carnavalu Sztukmistrzów jako projektu promocyjnego miasta oraz „Kryształowa Elka” dla wydarzenia najlepiej promującego Województwo Lubelskie w 2012 roku, a także Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej.