MASEWICZ Katarzyna, mgr

Udostępnij strone

Z wykształcenia psycholog (specjalizacja psychologia kliniczna dorosłego), od 20 lat związana z reklamą: przez 13 lat zarządzała działem strategii w Leo Burnett Warszawa, następnie była Brand Planning Dyrektorem w McCann Ericsson Worldwide Group, Dyrektorem Strategicznym w agencji JWT. Od kilku lat jest właścicielem firmy Brand Factory i jako doradca strategiczny współpracowała między innymi z takimi agencjami jak: Leo Burnett Warszawa, Ogilvy Brand Consulting, Bardzo czy EP Creatives. W swojej długoletniej karierze pracowała dla takich klientów: P&G, Nestle, Nestle Waters, Unilever, Orange, MK Cafe, Kellogg’s, Kraft Jacobs, Żywiec, Herbapol, Novartis, Plus, IKEA, Fiat, Millennium, Commercial Union, LOT, PZU, Stowarzyszenie Integracja. Członek Jury konkursu efektywności reklamy EFFIE oraz członek Jury konkursu poświęconego innowacji w mediach i planowaniu mediów Media Trendy.