MAJCZAK Michał

Udostępnij strone

Kkreatywny z 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Swoją pracę zaczynał pod koniec lat 90., kiedy w Polsce nowoczesna reklama dopiero się kształtowała. Był copywriterem w liczącej się wtedy na rynku agencji Grey Warszawa, a potem razem z Kotem Przyborą, Iwem Zaniewskim i Magdą Goll, którzy odeszli z Greya, tworzył agencję PZL.

Był w niej senior copywriterem odpowiedzialnym za sferę tekstową przez ponad osiem lat. Pracował dla najważniejszych polskich marek, współtworzył sukces odbudowującego swoją pozycję banku PKO BP. Jest współautorem strategii i kreacji, które przetrwały przez lata – dla Frugo, Oleju Kujawskiego, Żubra, Nationale Nederlanden.

Laureat wielu nagród na konkursach ZŁOTE ORŁY i KREATURA. Zdobył Grand Prix w 2002 roku za kampanię Frugo Ego, a w roku 2007 nagrodę na konkursie Golden Drum za reklamę telewizyjną dla Żubra. W latach 2007-2015 zdobywał doświadczenie produkcyjne, nie przestając tworzyć kreacji między innymi dla kluczowych brandów Axel Springer Polska. Był jurorem konkursu Effie.

W roku 2015 rozpoczął współpracę z agencją DDB Warszawa. Jako senior copywriter był odpowiedziany za kreacje dla takich marek jak: PKO BP, PZU, LOT, T-Mobile, Tchibo, Porsche SEAT. Jego kampania przygotowana dla marki Huawei weszła na short listę w Cannes i zdobyła wiele nagród na polskich festiwalach.

Obecnie jest freelancerem, pracuje jako dziennikarz i felietonista w magazynie „Media Marketing Polska“.