KŁOS Monika, dr

Udostępnij strone

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Dyplomowany coach, członek Polskiego Towarzystwa Psychologii i Coachingu. Licencjonowany trener Structogramu (metody rozwoju osobistego). Absolwentka studiów podyplomowych kierunku Neuroekonomia, Menedżer Projektu Naukowo-Badawczego, Doradztwo zawodowe, a także studiów europejskich przy Centrum Jeana Monneta. Współwłaścicielka Pracowni Edukacji i Coachingu (www.ec-pracownia.pl), trener biznesu pracuje z przedsiębiorstwami w zakresie komunikacji, strategii biznesowych i rozwojowych. Członek Rady Izby Gospodarczej Północnej Wielkopolski – lider projektu komunikacyjnego w Izbie. Od 2003 roku związana ze środowiskiem akademickim. Posiada doświadczenie na stanowisku Dziekana i Pełnomocnika Rektora Uczelni Wyższej. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych w ramach studiów I i II stopnia, studiów podyplomowych, kursów kwalifikacyjnych. Promotorka ponad 200 prac dyplomowych. Autorka programów studiów podyplomowych z zakresu: zarządzania zasobami ludzkim, neurodydaktyki, promocji i reklamy. Ekspert w zakresie neurodydaktyki – regularna współpraca z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile i w Poznaniu, Starostwem Powiatowym i Urzędem Marszałkowskim w Poznaniu. Współautorka innowacji społecznej pt. Neurorozwojownik (platformy dla osób dorosłych). Kierownik projektów unijnych. Autorka wielu publikacji naukowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (komunikacji międzypokoleniowej i zarządzania różnorodnością), zarządzania projektami a także książki „Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach”. Odbyła staże zagraniczne Francja (Institut de Gestion de Rennes), Niemcy (Wyższa Szkoła Administracji w Kassel), Litwa (University of Applied Social Sciences , Wilno), Węgry (University of West Hungary Faculty of Economics), Rumunia (University of Alba Julia), Czechy – Czech University of Life, Praga. Pasjonatka i zwolenniczka wdrożeń w przedsiębiorstwach, wykorzystujących badania na mózgiem ludzkim w obszarze komunikacji, przywództwa, budowania zespołu i sprzedaży.