Mózg w biznesie

Udostępnij strone

Mózg w biznesie

8 kwietnia, godz. 18.00

aula A

Collegium Civitas (PKiN, 12. piętro)

 

Jeśli chcesz wiedzieć:

  • co się dzieje w mózgu palacza?
  • dlaczego Coca-Cola przegrywa test smaku z Pepsi?
  • jaką moc sprzedażową ma erotyka?

serdecznie zapraszamy 8 kwietnia o godz. 18.00 do auli A Collegium Civitas (PKiN, 12. piętro) na kolejne seminarium z cyklu „Mózg w biznesie”

 

Z najnowszej wiedzy o ludzkim mózgu coraz częściej korzystają agencje marketingowe toczące nieustanny bój o uwagę konsumenta.

Neuronauka – inaczej niż badania społeczne – nie zadowala się deklaracjami, lecz sprawdza odpowiedzi u źródła, czyli w funkcjonalnej aktywności mózgu człowieka.

 

Jak nasz mózg reaguje na różne bodźce i jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce, opowiedzą dr Monika Kłos i dr Adam Zemełka

 

Wydarzenie ma charakter otwarty, ale obowiązują zapisy. Decyduje kolejność zgłoszeń: https://neuronauka.evenea.pl/