Centrum Karier Collegium Civitas zaprasza na niezwykle ciekawe 2-dniowe warsztaty z pisania blogów!

Udostępnij strone

Data wydarzenia: 2016-04-18

Termin: 18-19.04. w godz. 17.00 – 20.00

18.04 – sala 1027

19.04. – sala 1047

Warsztaty są bezpłatne. Ilość miejsc jest ograniczona.

Zapisy: kariera@civitas.edu.pl

 

Czy wiecie, że dobry bloger może zarobić na swoim blogu równowartość średniej krajowej jednym wpisem?

Czy wiecie, że blog to plus 100 punktów do waszego wizerunku w oczach pracodawców?

Pokażemy Wam, jak blogować, by zdobywać czytelników, zasięgi w sieci, przyciągać zleceniodawców oraz kreować swój wizerunek.

Zapraszamy na szkolenie  Blox.pl

W programie:

  1. Krótka historia blogosfery
  2. Blogerzy a dziennikarze
  3. Blogerzy = influencerzy
  4. Budowanie marki własnej (case stories). Po co mi blog? Blogi eksperckie
  5. Jak pisać dobre treści? Reguły prostego pisania, typy treści, których ludzie szukają
  6. Jak tworzyć chwytliwe nagłówki? Schematy dobrych nagłówków
  7. Sekrety pozycjonowania (SEO). Jak pisać pod SEO?
  8. Jak zbudować dobrą ofertę dla firm – jak sprzedać swoje umiejętności?

 

Wszystkie założone po szkoleniu blogi na Blox.pl będą promowane na głównej stronie gazeta.pl. Każdemu, kto założy bloga na Blox.pl oferujemy dodatkowo 2 godziny indywidualnego szkolenia w Agorze. Dla najlepszego blogera, który w ciągu miesiąca po szkoleniu umieści 4-5 wpisów  – atrakcyjna nagroda!

 

Szkolenie poprowadzi ekipa BLOX.pl – jednej z najstarszych i największych polskich platform blogowych.

 

Agnieszka Durska

Politolog, specjalistka ds. komunikacji, PR-owiec z 17-letnim stażem. Pracowała z różnymi markami po stronie agencji oraz po stronie klienta. Od 2007 współpracowała z SWPS, była wykładowcą w Katedrze Nauk Politycznych. Prowadziła szkolenia w ramach EFS oraz własną firmę copywriterską. Od listopada 2013 r. prowadziła redakcję portalu DajemyRadę.pl dla PZU. Od marca tego roku jest community managerem Blox.pl w Agorze, animuje społeczność, dba o PR platformy, organizuje eventy, układa strategię obecności Blox.pl w social mediach i bezgranicznie uwielbia blogerów. Jest matką dwóch Godzilli, ma psa z ADHD i męża (kolejność przypadkowa). W wolnych chwilach pisuje do Foch.pl, czyta kryminały i słucha barokowych oper.

Dawid Jurand Szkiełka

Jest Product Managerem Blox.pl. Odpowiada za rozwój platformy oraz zwiększenie jej zasięgu. Od 10 lat związany z e-marketingiem. Od 7 lat zajmuje się rozwojem produktów i platform internetowych. Wprowadzał na polski rynek klub zakupowy Limango.pl oraz rozwijał aplikacje Timecamp.com. Do lutego 2015 r. w Saatchi&Saatchi/IS Warsaw był Head of Ecommerce Toolkit, zarządzał 6-osobowym zespołem. Studiował filozofię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego. Teoretyk i praktyk lean startup, scrum oraz design thinking jako metody tworzenia i wprowadzanie innowacyjnych produktów na rynek.

Ryszard Bednarczyk

Administrator serwisów społecznościowych w Agorze. Pomaga blogerom w realizacji ich pasji, zajmuje się kwestiami technicznymi. Internet nie ma dla niego tajemnic. Fotografuje, pisze, doradza. Sam również bloguje. Dba o bezpieczeństwo danych oraz czuwa nad tym, by blogerzy na platformie nie łamali prawa.

1175433_10151792297854342_1308691813_n