Pierwsze miejsce w konkursie Genius Universitatis 2019

Udostępnij strone

Miło nam poinformować, że kampania promocyjna Collegium Civitas zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie Genius Universitatis 2019 na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej w kategorii reklama prasowa!

 

Konkurs Genius Universitatis już po raz ósmy organizowany jest przez redakcję magazynu „Perspektywy”. Ogłoszenie wyników odbyło się na uroczystej gali w Pałacu Kultury i Nauki podczas XXXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego PERSPEKTYWY 2019, na którym prezentowały się najlepsze uczelnie.

W imieniu Collegium Civitas nagrodę odebrała pełnomocnik rektora ds. marketingu i promocji, Małgorzata Mechanisz.

Konkurs obejmował następujące kategorie:

  • reklama prasowa
  • event wspierający rekrutację
  • gadżet promocyjny
  • kampania w mediach społecznościowych
  • video online
  • content marketing
  • serwis rekrutacyjny.

Każde ze zgłaszanych prac oceniana była według pięciu kryteriów: nowatorstwo pomysłu, spójność z wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetyka i wartość artystyczna oraz umiejętny dobór narzędzi.

Prace konkursowe oceniała kapituła w składzie: prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, Katarzyna Dragović, Paweł Janas, Artur Jabłoński, Ewa Opach, Jacek Szlak, dr Bianka Siwińska.

Zwycięska kampania został przygotowana we współpracy Collegium Civitas z agencją PZL.

Agencja PZL powstała w 1999 roku. Przez lata swojego istnienia stworzyła niezapomniane kreacje reklamowe, jak choćby Żubr, Mumio w Plusie, Wyższa Kultura Bankowości Alior Banku, Henio i Krysia w Tesco czy do dziś pamiętane kampanie marek Dębowe, Frugo oraz Olej Kujawski, a ostatnio fińscy trolle dla marki Finuu, zebra i chłopiec dla marki Wedel, czy komediowe perypetie w sklepach Żabka. Agencja wyznacza nowe trendy w komunikacji reklamowej w Polsce, ma niesztampowe spojrzenie na kategorie produktowe, a Konsumentom oferuje atrakcyjną formę przekazu. Najlepszym dowodem osiągnięć PZL, poza rozlicznymi nagrodami kreatywnymi czy za efektywność komunikacji, jest tytuł Agencji XX-lecia przyznany przez branżowy magazyn „Media i Marketing Polska”.

 

 

Poniżej kreacje z naszej kampanii: