Akademia Sukcesu Collegium Civitas

Udostępnij strone

Zapraszamy serdecznie do udziału w Akademii Sukcesu Collegium Civitas. Jest to wyjątkowy projekt organizacji studenckich i kół naukowych Collegium Civitas realizowany we współpracy z uczelnianym Centrum Karier. Projekt ma za zadanie rozwinięcie umiejętności miękkich cenionych przez pracodawców oraz umiejętności radzenia sobie na rynku pracy przez studentów i absolwentów Collegium Civitas poprzez udział w różnego rodzaju aktywnościach: szkoleniach, spotkaniach z trenerami, pracodawcami, ekspertami i ciekawymi gośćmi. W związku z tym, że sukces to nie tylko kariera zawodowa, ale również realizacja pasji, marzeń i zainteresowań, oprócz warsztatów przygotowujących do „zawojowania” na rynku pracy, proponujemy liczne aktywności, które tylko z pozoru nie mają wiele wspólnego z rozwojem zawodowym, między innymi turniej piłkarzyków czy gry planszowe. Warto pamiętać, że to właśnie nasze pasje, otwartość umysłu i ciekawość świata pozwalają nam lepiej przygotować się na wejście na rynek pracy. To właśnie kreatywność jest obecnie jedną z wielu cech cenionych przez pracodawców poszukujących pracowników do swoich firm.

Głównym celem projektu jest promocja organizacji studenckich i kół naukowych oraz wszelkiego rodzaju wydarzeń realizowanych przez studentów. Zapoznaj się z propozycją i wybierz coś ciekawego dla siebie! Na wszystkie wydarzenia możesz przyjść z przyjaciółmi również spoza Collegium Civitas. Zapraszamy!

Konsultacje z doradcą zawodowym

W ramach Akademii Sukcesu Collegium Civitas zapraszamy studentów do skorzystania z możliwości indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym, zarówno w języku polskim, jak i angielskim, a także z konsultantem ds. adaptacji studenckiej.

Podczas spotkania z doradcą zawodowym, pomoże Ci on odkryć i określić własne predyspozycje i preferencje zawodowe, poznasz metody, sposoby i narzędzia budowania osobistej marki na rynku pracy. Wspólnie zbudujecie indywidualny plan działania, przetrenujecie rozmowę kwalifikacyjną, przygotujecie wyróżniające się CV i list motywacyjny.

Spotkania z doradcą zawodowym odbywają się po wcześniejszym umówieniu się na konsultacje:

Konsultacje z doradcą ds. adaptacji studentów

Studentów z zagranicy zapraszamy na spotkania z konsultantem ds. adaptacji studenckiej. W czasie konsultacji studenci mogą uzyskać informacje w zakresie legalizacji pobytu, ubezpieczenia, opieki zdrowotnej i innych kwestiach związanych z życiem studenckim w Warszawie i w Polsce. Do konsultanta możecie zwrócić się również w trudnej sytuacji życiowej.Konsultacje w języku polskim i rosyjskim

  • Anna Artyszuk, e-mail: anna.artyszuk@civitas.edu.pl, tel. 22 656 71 76
    Stały dyżur w piątki, w godz. 12.00-13.00, pokój 1107 lub w inne dni po wcześniejszym umówieniu się na konsultację:

 

Wydarzenia organizowane przez studentów

Nazwa Informacje termin
Targi Organizacji Studenckich Facebook 17 kwietnia
22 kwietnia
Otwarcie Radia Palacc Facebook 19 kwietnia
Table Football Tournament CC\ Turniej Piłkarzyków CC Facebook 22 kwietnia, godz. 14.00, sala 718
Polska – Białoruś – Ukraina 1918 i 2018: czy historia się powtarza? Facebook 25 kwietnia, godz.
15.00, aula D
Spotkanie nt. systemów-światów  Immanuela Wallersteina  8 czerwca, godz. 17.00

 

NADCHODZĄCE BEZPŁATNE SZKOLENIA I WYDARZENIA

SZKOLENIA I WYDARZENIA, KTÓRE SIĘ ODBYŁY

16 kwietnia: 7 nawyków skutecznego działania!

Celem szkolenia jest lepsze poznanie siebie, wydobycie ukrytego potencjału oraz inspiracja do poszerzenia granic własnych możliwości.

Wśród liderów, właścicieli firm oraz pracowników obecnie jest bardzo ceniona świadomość swoich mocnych i słabych stron, cech charakteru, predyspozycji, jakimi dysponujemy i wartości, które pobudzają nas do działania. Im większa świadomość samego siebie, tym większa szansa na osiągnięcie sukcesu w pożądanej dziedzinie zarówno zawodowej, jak i osobistej.

Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie konkretnych technik skutecznego rozwoju dzięki którym odniesiesz sukces w życiu codziennym i zawodowym.
  • Szkolenie pozwala na lepszy wgląd w siebie oraz zwiększenie skuteczności własnych działań.
  • Uczestnicy m.in. przyjrzą się z dystansu temu, w jaki sposób budują relacje z ludźmi. Dzięki takiej perspektywie łatwiej będzie im efektywnie nawiązywać relacje i skuteczną współpracę.

W programie:

  1. Jak stać się proaktywnym
  2. Jak efektywnie zaczynać z wizją końca
  3. Rób najpierw to, co najważniejsze
  4. Myślenie w kategoriach win/win
  5. Najpierw starać się zrozumieć siebie, potem dać zrozumieć innym
  6. Efekt synergii
  7. „Ostrzenie piły”

Zapraszamy 16 kwietnia (poniedziałek), w godz.17:30-19:30, sala 1222.

Szkolenie poprowadzą:

Igor Suprun

Trener personalny rozwoju osobistego, młody przedsiębiorca, założyciel firmy mentoringowej „Smart 2 Start”, partner i Business Development Manager w agencji internetowej „Grad Agency”, założyciel największego Stowarzyszenia Ukraińskich Studentów w Polsce (SUP).

Gleb Gradoboiev – CEO agencji internetowej „Grad Agency”, Marketing manager w Ecolince.

Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy: sofiya.chepil@civitas.edu.pl

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat.

18 kwietnia: Workshop: How to prepare professional CV and cover letter

Career Center of Collegium Civitas invites all students for workshop which will take place on 18 April 2018, room 1021

During workshop you will gain the knowledge and skills:

  1. How to prepare excellent CV that will get employer’s attention
  2. Learn how to prepare a professional cover letter / motivational letter
  3. You will see examples of good and bad CVs and cover letters

Apart from this you will know

  1. Where and how to look for a job or internship offers as a student
  2. Train skills needed to the job interview
  3. Know more about the salaries – how much you can earn in Warsaw.

Workshop starts at 17:00 and it will last two hours (approximately till 19:00).

The workshop will be held in English

If you are interested please confirm your participation via e-mail: kariera@civitas.edu.pl

24 kwietnia: Jak odnieść sukces w pracy? Koncepcja Ról Zespołowych® według dr. M. Belbina

Korzyści

Proponujemy Państwu półtoragodzinną prezentację, dotyczącą Teorii Ról Zespołowych Belbina, przewidzianą dla osób, które chciałyby:

  • rozwinąć w przyszłości swoją karierę i odnieść sukces w pracy
  • realizować swoje pasje i talenty i zarabiać dobre pieniądze
  • wyróżnić się na tle innych kandydatów podczas rekrutacji
  • dogadać się z szefem, trudnym kolegą lub klientem

Proponowana przez nas tematyka jest przydatna zarówno dla studentów będących na początku edukacji akademickiej, jak i dla tych, którzy kończą już studia, przygotowując się do podjęcia pracy zawodowej.

Zagadnienia

  • Czego oczekujemy od pracy?
  • Model Ról Zespołowych
  • Jak być wartościowym członkiem zespołu?
  • Skuteczna komunikacja
  • Wykorzystanie Ról Zespołowych w projektach
  • Budowanie kariery z wykorzystaniem Ról

Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy: kariera@civitas.edu.pl

Każdy z uczestników otrzyma imienne zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo.

9 maja: Launch your career in Poland

Date: 9 maja, godz. 13.15-15.15

Place: room no 1222

If you are interested please confirm your participation via e-mail: kariera@civitas.edu.pl

During our workshops we will do our best to answer the question „How do I launch my career?”.The meeting will be divided into two parts. The first segment will shed more light on the recruitment itself. We shall start with the basic concepts of proper preparation for job search and finding information about your potential employer. You will also learn how to make a good first impression and make your employer offer you the job, what not to do during an interview and the elements of the recruitment process (e.g. Assessment Center).

The second part will focus on formal and legal issues. We will tell you what documents foreigners need to find a job in Poland and what your application documents (resume, cover letter) should look like.

Long story short – we will do everything we can to introduce you to the world of recruitment and make you feel comfortable in the Polish labour market!

Trainers: Edyta Sander, Ewelina Nurczyk, MBE group Sp. z o.o.

Workshop starts 9 May at 1:15 pm and it will last two hours (approximately till 3.15 pm).

If you are interested please confirm your participation via e-mail: kariera@civitas.edu.pl

Workshop will be held in English.

11 maja: PRZYGOTOWANIE DO WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH, PREZENTACJI I AUTOPREZENTACJI Z ELEMENTAMI PRACY Z GŁOSEM

Termin: 11 maja, godz. 13.15-16.15

Miejsce: sala 1146

Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy: kariera@civitas.edu.pl

Wystąpienia, prezentacje i autoprezentacje to dzisiaj codzienność w niemal każdym zawodzie, począwszy od rozmów kwalifikacyjnych przy szukaniu pracy. Towarzyszą im zawsze te same obawy – jak wypadnę, jak zostanę odebrany. Stres wywołany jest nie tyle niepewnością co powiedzieć, ale jak stanąć, kiedy usiąść, co zrobić z rękoma i wreszcie jak mówić, żeby usłyszano i zapamiętano to, co chcemy powiedzieć.

Cele warsztatów

  • Skuteczna komunikacja – w rozmowie bezpośredniej i w grupie
  • Pewny i mocny przekaz
  • Umiejętność przykucia i utrzymania uwagi (rozmówcy i publiczności)
  • Wzmocnienie i otwarcie głosu
  • Poprawność wymowy i poprawność językowa

Korzyści – studenci dowiedzą się:

  • Jak zapanować nad ciałem i głosem
  • Jak mówić, żeby zapamiętano to, co chcemy powiedzieć
  • Jak stać, kiedy usiąść, co zrobić z rękoma
  • Jak wykorzystywać głos i jego elastyczność do budowania skutecznego i atrakcyjnego wystąpienia
  • Jak zapanować nad tremą, płytkim oddechem i ściśniętym gardłem
  • Czego nie może zabraknąć w wystąpieniu i autoprezentacji

Narzędzia

  • Podczas minutowych wystąpień każdego ze studentów przeanalizujemy postawę ciała – to jak nawykowe napięcia wpływają na odbiór wystąpienia i na brzmienie głosu (praca w tzw. trzech kręgach komunikacji)
  • Będziemy pracować nad właściwą postawą ciała (uświadamianie napięć, ćwiczenia relaksacyjne)
  • Będziemy pracować nad wzmocnieniem i otwarciem głosu (ćwiczenia oddechowe, artykulacyjne, emisja głosu)
  • Wypróbujemy ćwiczenia oddechowe eliminujące skutki stresu i ułatwiające koncentrację
  • Na podstawie konkretnego wystąpienia przeanalizujemy podstawowe zasady budowania atrakcyjnego przekazu

Prowadząca: Katarzyna Kowalska

Z wykształcenia socjolożka (absolwenta Collegium Civitas, 2004), od ponad 10 lat reporterka TVN24 (obecnie „Faktów po południu”). Absolwentka Kształcenia Głosu i Mowy na Uniwersytecie SWPS.
Prowadząc warsztaty będę wykorzystywać wiedzę zdobytą podczas studiów podyplomowych od doświadczonych trenerów (pracujących przez lata z aktorami, wokalistami, prezenterami radiowymi i telewizyjnymi) i własne wieloletnie doświadczenie pracy głosem. W TVN24 pracuję od 2006 r. Od 10 lat jestem reporterką. Moja praca polega na budowaniu atrakcyjnego w formie komunikatu, a tu niezbędne jest świadome używanie głosu. Głos w pracy reportera telewizyjnego to podstawowe narzędzie – począwszy od rozmów poza kamerą, przez rozmowy przed kamerą, relacje na żywo, czy wreszcie wczytywanie treści materiałów emitowanych na antenie TVN24. To robię od lat, niemal każdego dnia. Nagrałam setki wywiadów. Przeczytałam setki materiałów informacyjnych i setki reportaży (w tym dłuższe, kilkunastominutowe formy). Byłam gościem w studiu TVN24 podczas rozmów zapowiadających moje reportaże. Robiłam relacje na żywo. Doskonale wiem, jak ważne jest opanowanie właściwej postawy ciała i świadome wykorzystywanie bogactwa barwy i siły głosu tak, żeby brzmieć pewnie, atrakcyjnie i przekonująco. Szczególnie w dynamicznie zmieniających się i nieprzewidywalnych okolicznościach, kiedy relacjonuje się wydarzenie na żywo.
Prowadziłam warsztaty pracy z głosem dla reporterów „Faktów po południu” TVN24.
Jestem członkinią Koła Miłośników Żywego Słowa, które skupia praktyków – trenerów głosu i wystąpień publicznych, logopedów medialnych, językoznawców etc. Biorę udział w szkoleniach: seminarium z okazji światowego dnia głosu „Głos i ciało” (kwiecień 2017), szkolenie „Elementy fizjoterapii w pracy z głosem”, prowadzący Piotr Sitkiewicz (maj 2017); warsztaty „Głos, ciało, obecność”, prowadzący Jarosław Sacharski (czerwiec 2017); warsztaty „Głos w przestrzeni”, prowadząca dr Svietlana Butska (lipiec 2017).

Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy: kariera@civitas.edu.pl.

Każdy z uczestników otrzyma imienne zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo.

12 maja: Rozmowa rekrutacyjna od podszewki – trafna selekcja kandydatów

Termin: 12 maja, godz. 10.00-14.00

Miejsce: sala 1149

Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy: kariera@civitas.edu.pl

Cel szkolenia

Przygotowanie uczestników szkolenia do prowadzenia rozmów rekrutacyjnych – wywiadów behawioralnych z wykorzystaniem modelu STAR

Uczestnik dzięki szkoleniu:

  • Zdobędzie wiedzę na temat struktury rozmowy rekrutacyjnej
  • Zdobędzie wiedzę na temat struktury i budowy kompetencji
  • Zdobędzie wiedzę i przećwiczy umiejętności przeprowadzania wywiadu behawioralnego z zastosowaniem modelu STAR
  • Będzie wiedział jaką rolę w prowadzeniu rozmowy rekrutacyjnej pełni etykieta

Program

  1. Etykieta rekrutera – o co powinien zadbać każdy rekruter
  2. Struktura rozmowy – co, kiedy i dlaczego
  3. Wywiad behawioralny – poszukiwanie kompetencji których potrzebujemy
  4. Model STAR jako narzędzie do badania kompetencji

Każdy z uczestników otrzyma imienne zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo.

14 maja: Najpierw słuchaj, potem mów – czyli jak się efektywnie komunikować

Termin: 14 maja, godz. 13.15-18.15

Miejsce: sala 1147

Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy: kariera@civitas.edu.pl

Szkolenie poświęcone jest rozwijaniu umiejętności skutecznego komunikowania się, czyli takiego, którego efektem jest wzajemne zrozumienie obu stron dialogu.

Na początku uczestnicy zostaną postawieni w sytuacji konfliktu, a ich celem będzie znalezienie kompromisu mimo indywidualnych różnic. W dalszej części pokażemy, że kluczem do porozumienia jest przestrzeganie zasady: „najpierw staraj się zrozumieć, a potem – staraj się być zrozumianym”, czyli najpierw wysłuchaj a potem mów. W tej części uczestnicy będą ćwiczyli umiejętność precyzyjnego komunikowania się – zarówno w sytuacji rozmowy bezpośredniej, jak i w korespondencji mailowej.

Efektem udziału w szkoleniu będzie większa zdolność do konstruktywnego radzenia sobie z rozmówcą w sytuacji konfliktu oraz wzmocnienie umiejętności prowadzenia rozmowy w codziennych warunkach tak, aby rozmówca czuł się adekwatnie wysłuchany i zrozumiany.

Trener: Agnieszka Nieciecka

Koordynator projektów, trener umiejętności miękkich. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, studiów magisterskich z zakresu pedagogiki oraz Szkoły Trenerów Biznesu (Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA).
Koordynator projektów szkoleniowych i profilaktycznych oraz trener kompetencji miękkich, prowadzący szkolenia głównie z obszaru komunikacji, asertywności i motywowania.
Posiada kilkuletnie doświadczenie pracy w ogólnopolskiej organizacji pozarządowej , w której zaczynała jako wychowawca w świetlicy środowiskowej, potem była jej kierownikiem, a następnie pisała wnioski o dotacje oraz koordynowała realizację projektów finansowanych ze środków publicznych

Każdy z uczestników otrzyma imienne zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo.

14 maja: Zmiana – jedyna stała rzecz w procesie rozwoju biznesu

Termin: 14 maja, godz. 16.45-18.15

Miejsce: aula C

Liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązują zapisy: kariera@civitas.edu.pl

Poszukujesz praktycznych umiejętności ważnych na rynku? Chcesz się nauczyć jak skutecznie sprzedawać oraz jak zakłada się i rozwija własną firmę?

Zapraszamy na spotkanie z Kamilem Jakackim, Dyrektorem Sprzedaży na Europę Centralną Cartrack – największym pracodawcą w branży Telemetrycznej w Polsce.

Cartrack zatrudnia ponad 2000 ludzi na świecie, działa w 24 krajach na 5 kontynentach, monitorując efektywność ponad 750 000 samochodów na świecie, jest także członkiem programu Odpowiedzialni na Drodze.

PROGRAM

Fundament

  1. Wizja biznesu/Co chcemy wybudować?
  2. Dla kogo pracujemy?/Dla kogo to budujemy?
  3. Z kim pracujemy?/Z kim to budujemy?
  4. Na jakim rynku działamy?/Gdzie budujemy?
  5. Dlaczego chcemy być lepsi?/Dlaczego ta budowla ma być prestiżowa?

Konstrukcja

  1. Założenia i przesłanki biznesowe/materiały budowlane
  2. Zasoby finansowe/hipoteka
  3. Zasoby kadrowe/ekipa budowlana
  4. Otoczenie rynkowe/moje osiedle
  5. Technologia/cegła czy beton
  6. Usługa/wykończenie pod klucz
  7. Klient/Mieszkańcy
  8. Obsługa/Administracja

Użytkowanie

  1. Start/Zamieszkanie
  2. Konieczne zmiany/Adaptacja
  3. Fundusze na rozwój/Doposażenie
  4. Coś nie gra/Drobne usterki
  5. Jakiś problem w komunikacji/Awaria instalacji – nie kontaktuje
  6. Poprawiamy/Modernizacja
  7. Dzień jak co dzień

Wszyscy uczestnicy otrzymają pakiet powitalny od firmy Cartrack.

18 maja: Efekt synergii w pracy zespołowej

Termin: 18 maja, godz. 13.15-18.15

Miejsce: sala 1222

Liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy: kariera@civitas.edu.pl

Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom wartości, jaką niesie praca zespołowa. Podczas zajęć uczestnicy będą postawieni w sytuacjach zadań grupowych, dzięki którym: po pierwsze – sprawdzą, jakie role pełnią w zespołach zadaniowych, a po drugie – doświadczą wartości wspólnego osiągania celów.

Ponadto, bliżej przyjrzymy się roli lidera – czasem niewdzięcznej i bardzo odpowiedzialnej, ale koniecznej do efektywnego działania zespołu. Natomiast w ostatniej części szkolenia uczestnicy poznają i przećwiczą model przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej (pochwały i krytyki), bo efektywna komunikacja jest niezbędnym warunkiem owocnej współpracy.

Efektem udziału w szkoleniu jest zrozumienie wartości pracy zespołowej, większa świadomość warunków, jakie muszą być spełnione, aby zespół działał efektywnie oraz umiejętności prowadzenia rozmowy tak, aby rozmówca czuł się adekwatnie wysłuchany i zrozumiany.

Trener: Agnieszka Nieciecka

Koordynator projektów, trener umiejętności miękkich.
Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, studiów magisterskich z zakresu pedagogiki oraz Szkoły Trenerów Biznesu (Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA).
Koordynator projektów szkoleniowych i profilaktycznych oraz trener kompetencji miękkich, prowadzący szkolenia głównie z obszaru komunikacji, asertywności i motywowania.
Posiada kilkuletnie doświadczenie pracy w ogólnopolskiej organizacji pozarządowej – gdzie zaczynała jako wychowawca w świetlicy środowiskowej, potem była jej kierownikiem, a następnie – pisała wnioski o dotacje oraz koordynowała realizację projektów finansowanych ze środków publicznych.

Każdy z uczestników otrzyma imienne zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo.

23 maja: Meet Your Boss

Are you a foreigner living in Warsaw and you would like to start your professional career in Poland?Would you like to work in international environment?

Do you want to receive more information from multinational companies about their recruitment criteria’s?

Representatives of leading international companies: MoneyGram International and Sitel Group will answer all your questions concerning their companies, job offers and their stages of recruitment.

This event is for you! Meet Your Boss at Collegium Civitas

Date: 23 May, 1.15-3.15 p.m.

Place: room no 1222

If you are interested please confirm your participation via e-mail: kariera@civitas.edu.pl

MoneyGram is a global provider of innovative money transfer and payment services listed on NASDAQ Stock Exchange under the ticker symbol MGI. As the second-largest money transfer company in the world, MoneyGram is recognized worldwide as a financial connection to friends and family.

Whether a transaction is made through one of our innovative online or mobile platforms, a digital kiosk or at any one of our nearly 350,000 global agent locations in over 200 countries and territories, MoneyGram connects customers any way that is convenient for them. The company also provides bill payment services, issue money orders and process official checks in select markets.

Tens of millions of consumers around the globe depend on us to get their money quickly and securely. That’s why MoneyGram has invested millions of dollars in world class compliance platforms and continues to make compliance and security a top priority.

More information about MoneyGram is available at moneygram.com.

Connect with us on social media:

Sitel Group is one of the world’s largest customer experience companies with 75,000 associates in more than 150 offices in 24 countries. We help brands navigate the new, digitally led ways in which customers want to engage and assist in delivering outstanding customer experiences. Our industry-leading subsidiaries provide business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics solutions to Fortune 500 companies and local businesses. Our clients include American Express, HSBC, Pfizer, General Mills, John Lewis, Under Armour and more.

 

4 czerwca: Warsztaty Programmatic

Termin: 4 czerwca, godz. 16.45

Miejsce: sala 874

Liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązują zapisy: kariera@civitas.edu.pl

Poszukujesz ciekawych ofert pracy i stażu? Chcesz nauczyć się praktycznych umiejętności w obszarze marketingu, reklamy, promocji i PR?
Zapraszamy na warsztaty z jednym z największych domów mediowych OMD!

W trakcie spotkania przedstawione zostaną możliwości Programmatic – technologii służącej do automatyzacji sprzedaży i zakupu reklamy w Internecie.

AGENDA

  1. Wstęp – co to jest Programmatic Buying?
  2. Czy maszyna zastąpi człowieka?
  3. Możliwości Programmatic
  4. Tworzenie struktur kampanii
  5. Czym jest „optymalizacja” i jak przebiega
  6. Najlepsze praktyki przy tworzeniu kreacji digital
  7. BIG DATA – czyli dane to podstawa
  8. Retargeting w erze e-commerce
  9. Case Study i podsumowanie + KONKURS