Przedmioty* specjalności Zarządzanie od r. ak. 2019/2020
Zajęcia dedykowane dla specjalności:
- CSR
- Społeczna odpowiedzialność biznesu. Zarządzania CSR w relacjach z pracownikami, klientami i konsumentami,dostawcami i partnerami biznesowymi, inwestorami, społecznością lokalną.
- Badania marketingowe
- Przedmiot pokazuje rolę badań marketingowych w procesie podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Program pokrywa cały proces badawczy od planowania badań aż do prezentacji wyników
- Budowanie relacji w biznesie
- Zajęcia koncentrują się na praktycznych umiejętnościach nawiązywania i utrzymywania i rozwoju relacji w biznesie. Obejmuje szeroki krąg interesariuszy: współpracownicy, dostawcy, odbiorcy, instytucje społeczne itd. Obejmuje zarówno relacje interpersonalne jak i systemowo- organizacyjne.
- Debaty oxfordzkie
- Efektywne zarządzanie zespołem
- Program kładzie nacisk na skuteczne metody kierowania zespołem, sposoby motywowania pracowników i wspomagania ich rozwoju. Obejmuje również problem dynamiki grupy, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, specyfikę roli lidera.
- Etyka w biznesie
- Finanse w przedsiębiorstwie
- Krytyczne myślenie
- Marketing interaktywny i PR on-line
- Metody ilościowe i statystyka w biznesie
- Negocjacje
- Praktyczne ćwiczenia z negocjacji. Program obejmuje zarówno teoretyczne podstawy procesu negocjacyjnego jak i praktyczne warsztaty.
- Prawo gospodarcze i prawo pracy
- Zarządzanie strategiczne
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2018/2019*
Przedmioty fakultatywne dostępne będą głównie od drugiego roku studiów.
- „Metodyka analityka.” Analiza i doradztwo polityczne
- Academic and Report Writing
- Political leadership in 21st century
- Ameryka Łacińska we współczesnym świecie
- Artists and Their Careers. Sociology of Artistic Professions
- Przywództwo w polityce zagranicznej
- Analiza trendów konsumenckich
- Art., Value and International Relations
- Arte-coaching – twórcze narzędzia rozwoju
- Belt and Road Initiative CEE Perspective
- Populizm i kryzys demokracji
- Content Marketing i Webwriting
- Criminology and Criminal Justice
- Critical Thinking in Policy Analysis
- Cyberbezpieczeństwo: szpiegostwo, strategia i polityka w domenie cyfrowej
- Cywilizacja Islamu
- Cywilizacja japońska
- Czystość i brud. Historie obyczajów higienicznych i praktyk sanitarnych
- Design Thinking
- Diplomacy, Conflict Resolution and International Peacekeeping after WWII
- Edycja zdjęć na potrzeby materiałów drukowanych i internetowych. W oparciu o program Adobe Lightroom
- Elites and Leadership in Contemporary Politics
- Eros, Death and Culture. The Use of Psychoanalysis for Social Sciences
- Estetyka w badaniach marketingowych
- Fake news, post-truth and politics of information in the XXI century
- Film jak zwierciadło duszy na gościńcu świata
- Fotografia w kulturze współczesnej
- French Touch – Post-Imperialism in Art and Culture
- Międzynarodowe przestępstwa gospodarcze
- Główne konflikty świata w XXI wieku
- Holocaust and Genocide
- India and Europe – the Twins Unlike Civilizations
- Indonesian language
- Influencer marketing w praktyce
- Innowacyjne sposoby promocji
- Internet, Society, Information – Modern World Problems
- Introduction to Strategic Peacebuilding
- Israel in Contemporary World
- It is not all about Violence? Modern Terrorism and Counterterrorism
- Fake-news, postprawda i polityka informacji w XXI w
- Kultura elitarna i kultura popularna
- Marketing wartości i nowe media
- Media CC
- Media CC (ENG)
- Media in a Changing World: The Role of Media in the New World
- Metody dramowe w kształtowaniu zmian społecznych
- Migration and Immigration Challenges in the Visegrad Region
- Mitologia Batmana a kryminologia
- Moda jako język komunikacji międzynarodowej
- Ameryka – słabnące mocarstwo
- Negocjacje w Azji Wschodniej
- Kryminalne aspekty polityki w Azji Wschodniej
- Nowoczesne narzędzia PR i marketingu w pracy rzecznika prasowego (administracji państwowej)
- Ochrona własności intelektualnej w polskim porządku prawnym
- Personal branding
- Podstawowe metody i techniki wypowiadania się w mediach
- Podstawowe pojęcia aktorskie
- Podstawy ustroju społeczno-politycznego RP oraz prawa i wolności obywatelskie
- PR i reklama we współczesnym społeczeństwie informacyjnym
- Prawo konfliktów zbrojnych i prawo humanitarne
- Przygotowanie do wystąpień publicznych, prezentacji i autoprezentacji z elementami pracy z ciałem i z głosem
- Psychologia i zarządzanie reklamą
- Public Relations – wprowadzenie
- Racial Studies – Colonialism, Culture, Race
- Relacje Chiny – Stany Zjednoczone: Wyzwania i Możliwości
- Relacje USA-Federacja Rosyjska
- Rynek mediów i reklamy
- Savoir vivre
- Sekty – alternatywne poszukiwania
- Semiotics of Popular Culture
- Skandynawia we współczesnym świecie
- Socio-political Geography of Terrorism
- Politics of fear
- Sprawozdawczość sądowa, dziennikarstwo śledcze
- Storytelling a budowanie marki
- Stosunki międzynarodowe na Bliskim Wschodzie
- Sztuka i nauka
- Sztuka wystąpień i mowienia publicznego
- Taniec w kulturach świata
- Techniki wyobraźni
- Terrorism and Other Security Threats
- The Most Important Theories of Modernity
- The World of Intelligence – the US Model
- Trening kreatywności
- Tworzenie i obsługa witryny internetowej, sklepu internetowego, oraz bloga w oparciu o technologię WordPress
- Umysł, mózg, świadomość i ciało
- Using Media as a Propaganda Weapon
- Czas w społeczeństwie i kulturze
- Współczesne wyzwania migracji międzynarodowej i uchodźctwa
- Zarządzanie projektem w praktyce z elementami kompetencji cyfrowych
- Zarządzanie strategią reklamową
- Zarządzanie w administracji publicznej
- Zarządzanie wizerunkiem i tożsamością organizacji
- Anti-Americanism in world politics
- Warsztat publicystyki telewizyjnej
- Śledztwa internetowe
- Warsztat trenerski-techniki prowadzenia szkoleń
- Koło Naukowe Socjologów
- Koło Naukowe Socjologów
- Inowacje społeczne
- Neuronauka w praktyce coacha
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulec zmianom.
Przedmioty* kierunku Zarządzanie na r.a. 2019/2020
Lista przedmiotów obowiązkowych* od r.a. 2019/2020
- Gospodarka i społeczeństwo
- Komunikacja – Reklama – PR
- Logika
- Makroekonomia i finanse publiczne
- Metody organizacji i zarządzania
- Mikroekonomia z elementami przedsiębiorczości
- Podstawy marketingu i sprzedaży
- Rachunkowość finansowa
- Rachunkowość zarządcza
- Zachowania konsumenckie
- Zarządzanie i przedsiębiorczość
- Zarządzanie kapitałem ludzkim
- Zarządzanie projektami
- Język polski (dla cudzoziemców)
- Język obcy: Studia stacjonarne do wyboru język angielski, hiszpański, francuski, niemiecki. Studia niestacjonarne język angielski.
- Praktyki zawodowe
- Seminarium licencjackie
- Spotkania z praktykami
- WF
- Zajęcia dyplomowe
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl
pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa