Zarządzanie komunikacją i design thinking

Udostępnij strone

UCZELNIA 4.0 – nowoczesny program rozwoju Collegium Civitas
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Przedmioty* specjalności Zarządzanie komunikacją i design thinking od r. ak. 2021/2022

  • Komunikacja interpersonalna
  • Inteligencja emocjonalna i społeczna
  • Założenia metodyki design thinking
  • Nowoczesne systemy informatyczne w biznesie
  • Zarządzanie komunikacją w zespole projektowym
  • Komunikacja w środowisku wielokulturowym
  • Myślenie wizualne
  • Design thinking w projektowaniu komunikacji
  • Zarządzanie procesami w organizacji
  • Innowacje i zarządzanie zmianą w organizacji
  • Psychologia przywództwa i zarządzanie zespołem
  • Neurozarządzanie

*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.

Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2020/2021*

Przedmioty fakultatywne dostępne będą głównie od drugiego roku studiów.

  • A Sociology of 20th Century Music: Syncopation, Swing, Improvisation, Blues, Flow (ST))
  • ABC of the latest philosophy (ST)
  • Academic and Report Writing (ST)
  • All you need to know about queer studies, but might be afraid to ask (ST)
  • Ambasada Concilium Civitas (ST)
  • American Foreign Policy in the Trump Era – continuity and change (ST)
  • Ameryka Łacińska we współczesnym świecie (ST i NST)
  • Analiza trendów konsumenckich (ST i NST)
  • Antymoda i jej źródła: Od protestów feministek po normcore Steve’a Jobsa (NST)
  • Antysemityzm, romofobia, niechęć wobec „Obcego”: kogo i dlaczego nie lubią (niektórzy) współcześni Polacy? (ST)
  • Approaches to Conflict Transformation (ST)
  • Art, Value and International Relations (ST)
  • Autorytaryzm cyfrowy (NST)
  • Azja w XXI w. – Azja Południowa i Chiny (NST)
  • Badania w reklamie (NST)
  • Bajaderka, czyli warsztaty kompetencji obywatelskich (NST)
  • Batman jako mem kulturowy (ST i NST)
  • Bliski Wschód – społeczeństwo i kultura (NST)
  • Bloga kraina czyli kreatywny warsztat pisania z sensem w Internecie (NST)
  • Building Peace Through Arts (ST)
  • CEE – Road to Democracy (ST)
  • Ciemna strona polityki skandale nadużycia władzy we współczesnym świecie (ST i NST)
  • Client Service – sztuka obsługi klienta (NST)
  • Coaching i jego narzędzia (NST)
  • Content Marketing i Webwriting (ST i NST)
  • Copywriting i webwriting (ST)
  • Cyberbezpieczeństwo: szpiegostwo, strategia i polityka w domenie cyfrowej (ST i NST)
  • Czy reportaż może być niepolityczny? O groźnym micie niezależnego obserwatora i wyjściu poza formułę obiektywnej obojętności w literaturze faktu (ST)
  • Czystość i brud. Historie obyczajów higienicznych i praktyk sanitarnych (ST i NST)
  • Democracies in Distress (ST)
  • Design Thinking (ST i NST)
  • Designing Projects for Positive Social Change (ST)
  • Disruptive Technology, czyli społeczny wymiar transformacji cyfrowej (ST)
  • Dyplomacja gospodarcza (ST)
  • Dziennikarstwo zaangażowane: między uczciwością a obiektywizmem (ST i NST)
  • Eco Marketing (ST)
  • Edycja cyfrowego obrazu fotograficznego oraz budowanie stron internetowych- podstawy, zagadnienia teoretyczne (ST)
  • Edycja cyfrowego obrazu fotograficznego oraz budowanie stron internetowych: ćwiczenia praktyczne (ST)
  • Edycja filmów w oparciu o program DaVinci Resolve, postprodukcja oraz efekty specjalne w module Fusion; wstęp do animacji (NST)
  • Edycja zdjęć na potrzeby materiałów drukowanych i internetowych. W oparciu o program Affinity Photo (NST)
  • Elections in America (ST)
  • Employee Health and Well-Being (ST)
  • Environmental Security and Sustainable Development (ST)
  • Eros, Death and Culture. The Use of Psychoanalysis for Social Sciences (ST)
  • Erotyzm w kulturze antycznej Grecji (NST)
  • Estetyka fotografii (NST)
  • Estetyka w badaniach marketingowych (ST i NST)
  • Ethics of Research in Conflict and Post-conflict Societies (ST)
  • EU Educational Policy – Theory and Practical Implementation (ST)
  • Fake news, post-truth and politics of information in the XXI century< (ST)/li>
  • Fake-news, postprawda i polityka informacji w XXI w. (ST i NST)
  • Fenomen „dwunarodowości” w ramach jednego etosu. Przypadek Stanów Zjednoczonych, Rosji i Polski (NST)
  • Film jako zwierciadło duszy na gościńcu świata (ST)
  • Fotografia w kulturze współczesnej (ST i NST)
  • From Marketing 2.0 to Marketing 4.0 (ST)
  • Frozen Conflicts’: Causes, Strategies and Outcomes (ST)
  • Funny Politics (ST)
  • Gender i transformacje nauk społecznych (ST)
  • Geopolitics of Europe (ST)
  • Geopolityka Europy – historia naukowa i realne znaczenie (ST)
  • Global social policy: old-age pension debate and implementing social protection floors as a tool to reduce poverty, vulnerability and inequality (ST)
  • Globalna polityka społeczna: spór o emerytury oraz budowanie podstawowego zabezpieczenia społecznego jako narzędzie redukcji ubóstwa i nierówności (ST)
  • Green Film Academy-dyskusyjny klub filmowy (ST i NST)
  • Gry multimedialne – nowe medium (NST)
  • Historia reklamy i propagandy (ST)
  • Holocaust and Genocide (ST)
  • Human Rights: Organizations, Systems and New Challenges (ST)
  • Humanistyka w popkulturze (NST)
  • Impro Dance (ST i NST)
  • Inbound marketing (ST i NST)
  • India and Europe – the Twins Unlike Civilizations (ST)
  • Indonesian Language (ST)
  • Influencer marketing w praktyce (ST i NST)
  • Innowacyjne sposoby promocji (ST i NST)
  • Intelligence Services in Contemporary International Relations (ST)
  • Internacjonalizacja biznesu (ST)
  • Internet, Society, Information – Modern World Problems (ST)
  • Israel in Contemporary World (ST)
  • Jaskinia. Droga rebeliantów. Obraz jaskini jako paradygmat nauki, sztuki i literatury (NST)
  • Justin Bieber, Mojżesz i Coca-Cola? Archetypiczna siła marketingu (ST i NST)
  • Kampanie promocyjne 360 stopni (ST)
  • Kampanie społeczne w sieciach społecznych (NST)
  • Kanon komiksowy (ST)
  • Klub filmowy (ST i NST)
  • Kobiety w działaniu czyli społeczno-prawne uwarunkowania równości płci (NST)
  • Kobiety, księżniczki, bojowniczki i terrorystki, czyli różne oblicza kobiet w świecie arabsko-muzułmańskim (ST i NST)
  • Komunikacja marketingowa i public relations (ST)
  • Komunikacja w biznesie (ST)
  • Koniec końca historii – od Pax Americana do świata wielobiegunowego (ST)
  • Krajobraz regulacyjny sztucznej inteligencji (NST)
  • Kultura elitarna i kultura popularna (ST i NST)
  • Kurs organizatora konferencji, kongresów i imprez masowych (ST)
  • Laboratorium efektywnych spotkań (NST)
  • Let the post-structuralists help you become a digital copywriter (ST)
  • Manipulacje i humor w reklamie (NST)
  • Marketing ekologiczny (NST)
  • Marketing i reklama społeczna (NST)
  • Marketing i reklama w polskich firmach (ST)
  • Marketing środowiskowy i zero waste (NST)
  • Marketing wartości i nowe media (ST i NST)
  • Media in a Changing World: The Role of Media in the New World (ST)
  • Mediacje w środowisku międzykulturowym i międzynarodowym- warsztat praktyczny (ST)
  • Megatrends & Understanding Future (ST)
  • Megatrendy i rozumienie przyszłości (ST i NST)
  • Megatrendy: człowiek – środowisko – technologia (NST)
  • Metodyki zwinne w zarządzaniu projektami IT (NST)
  • Między Tel Awiwem a Watykanem czyli jak działają najlepsze dyplomacje świata. Rys historyczno- współczesny (ST)
  • Międzynarodowe rynki i instrumenty finansowe (ST i NST)
  • Moda jako język komunikacji międzynarodowej (ST i NST)
  • Modne słowa 2020: Konstytucja, praworządność, prawa człowieka – praktyczny kurs dla średnio zorientowanych (NST)
  • Movies Through Social Lenses: Film Club (ST)
  • Mozaika Bliskiego Wschodu (ST i NST)
  • Multicultural Marketing (ST)
  • Narzędzia marketingu interaktywnego (ST i NST)
  • Od manii tulipanowej do covidowego kryzysu – historia pieniądza, przedsiębiorczości i rynków finansowych (NST)
  • Od Marketingu 2.0 do Marketingu 4.0 (ST)
  • Personal branding (ST i NST)
  • Podstawy języka arabskiego oraz kultury obszaru MENA (ST)
  • Podstawy języka arabskiego oraz religii muzułmańskiej (prawo szaria’a) (NST)
  • Polityka bezpieczeństwa narodowego Rzeczpospolitej Polskiej (ST i NST)
  • Polityka historyczna w stosunkach międzynarodowych (ST)
  • Polityka zagraniczna Polski po 1989 r. (NST)
  • Populizm i kryzys demokracji (ST i NST)
  • Postpolityka – analiza komunikacji politycznej online (ST)
  • PR i reklama we współczesnym społeczeństwie informacyjnym (ST i NST)
  • Prawa człowieka i terroryzm (ST)
  • Prawa człowieka w kontekstach kulturowych (NST)
  • Prawo i cywilizacja Islamu (ST i NST)
  • Prawo i etyka mediów (ST i NST)
  • Prawo konfliktów zbrojnych i prawo humanitarne (ST)
  • Promoting the Brave New World: How to Create and Execute Marketing Strategies for New Technologies and Startups (ST)
  • Przewidywanie przyszłości i rozumienie trendów (ST)
  • Przygotowanie do wystąpień publicznych, prezentacji i autoprezentacji z elementami pracy z ciałem i z głosem (ST)
  • Psychology of Peace and Conflict (ST)
  • Public Relations – wprowadzenie (ST i NST)
  • Racial Studies – Colonialism, Culture, Race (ST)
  • Radio Features and Podcasts (ST)
  • Radio Pałacc (ST i NST)
  • Relacje Chiny – Stany Zjednoczone: wyzwania i możliwości (ST i NST)
  • Relacje USA – Federacja Rosyjska (ST)
  • Relacjonowanie konfliktów zbrojnych i sytuacji kryzysowych (ST i NST)
  • Religie i duchowość w kulturach świata (ST)
  • Rewolucja informacyjna – etyczne i prawne aspekty nowych technologii informacyjnych (ST)
  • Rock and Roll – Its History and Place in American Society (ST)
  • Rozmawianie i zapisywanie. Tybetańskie opowieści (NST)
  • Rozumienie przyszłości – prognozowanie i analiza trendów (ST i NST)
  • Rynek mediów i reklamy (ST i NST)
  • Sekty – alternatywne poszukiwania (ST i NST)
  • Self and Other: Mutuality and Domination (ST)
  • Semiotics of Popular Culture (ST)
  • Siła motywacji wewnętrznej i jej wpływ na realizację celów w życiu i w biznesie (NST)
  • Skuteczne prezentacje (NST)
  • Sociology of Artistic Occupations (ST)
  • Socjologia i kultura wizualna (ST)
  • Socjologia innowacji (ST i NST)
  • Społeczeństwo obywatelskie (NST)
  • Spór o istnienie tożsamości w czasach społecznej zmiany, transgresji, migracji i niepewnego kolektywu (NST)
  • Storytelling – How to Create Stories for Brands, Teams and for Ourselves (ST)
  • Stosunki międzynarodowe na Bliskim Wschodzie (ST i NST)
  • Suma wszystkich strachów. Urban legends i (folk)lore oczami socjolożki (NST)
  • Symulacje biznesowe – praktyki (ST)
  • Sztuka inwestowania w papiery wartościowe. Socjologia i psychologia giełdy (ST i NST)
  • Sztuka w praktyce (NST)
  • Sztuka wystąpień i mówienia publicznego (ST i NST)
  • Śledztwa internetowe (ST i NST)
  • Świat sinocentryczny. Kształtowanie ładu globalnego wokół „Państwa Środka” (ST)
  • Tajemnice mózgu konsumenta (NST)
  • Teatr Collegium Civitas (ST i NST)
  • Techniki promocji sprzedaży (NST)
  • Techniki wyobraźni (ST i NST)
  • Teoria i praktyka w stosunkach międzynarodowych (NST)
  • Terrorism and the Media (ST)
  • Terroryzm i inne zagrożenia bezpieczeństwa (ST i NST
  • The End of the End of History – from Pax Americana to Multilateral world (ST)
  • The Most Important Theories of Modernity (ST)
  • The Politics of Fear (ST)
  • The Power of Nonviolent Resistance (ST)
  • The Rise of Asia – Focus on South Asia and Its Relations with China (ST)
  • Theory and Practice in International Relations (ST)
  • Transmedia Storytelling. Od franczyz światotwórczych do marketingu multimodalnego (ST i NST)
  • Trening kreatywności (NST)
  • Tworzenie i zaprezentowanie pomysłów biznesowych z elementami design thinking (ST)
  • Uczenie się i rozwój dorosłych (NST)
  • Udręka i ekstaza: burzliwe dzieje psychiatrii (NST)
  • Umysł, mózg, świadomość i ciało (ST i NST)
  • Understanding and Controlling the role of Creativity in Marketing (ST)
  • Usability Testing in Multicultural Environment (ST)
  • W poszukiwaniu „potwora Gender”. Analiza życia społecznego z perspektywy społecznych i kulturowych uwarunkowań płci (ST)
  • Warsztat kompetencji miękkich („Bajaderka”) (ST)
  • Warsztat trenerski-techniki prowadzenia szkoleń (ST i NST)
  • Warsztaty Design Sprint (ST)
  • Wartości w życiu publicznym, prywatnym i zawodowym. Co kieruje naszymi wyborami? Skąd bierze się szczęście? (ST)
  • Wszystko, co chcecie wiedzieć o queer studies, ale boicie się zapytać (NST)
  • Zarządzanie Innowacjami na przykładzie przedsiębiorstw w Skandynawii (ST)
  • Zarządzanie w administracji publicznej (ST i NST)
  • Zarządzanie wizerunkiem i tożsamością organizacji (ST i NST)

*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
ST – przedmiot dostępny na studiach stacjonarnych, NST – przedmiot dostępny na studiach niestacjonarnych

Przedmioty* kierunku Zarządzanie od r. ak. 2021/2022

  • Zachowania organizacyjne
  • Finanse w zarządzaniu
  • Przywództwo w organizacji
  • Strategie marketingowe
  • Ekonomia menedżerska i behawioralna
  • Analizy biznesowe i ekonometryczne
  • Zaawansowane zarządzanie strategiczne
  • Praktyki zawodowe
  • Seminarium magisterskie
  • Zajęcia dyplomowe

*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.

 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa