TRWA REKRUTACJA NA STUDIA ZACZYNAJĄCE SIĘ W MARCU 2021 r.
-
Rodzaj studiów:studia podyplomowe
-
Tryb studiów:niestacjonarne
-
Język wykładowy:polski
-
Czas trwania studiów:1 rok (2 semestry)
-
Planowane rozpoczęcie zajęć:marzec 2021 r.
W semestrze letnim r. ak. 2020/2021 zajęcia na tym kierunku będą prowadzone online.
Każda firma, niezależnie od wielkości i zasięgu, powinna posiadać gotowe strategie reagowania na kryzys, jeszcze zanim on wystąpi. Jest to szczególnie istotne wobec kryzysu wywołanego przez pandemię COVID-19, która zmienia krajobraz gospodarczy, społeczny i komunikacyjny otaczającego nas świata. Zwłaszcza zasoby informacyjne, jako zasoby strategiczne firmy pozwalające nie tylko zarządzać bieżącą sytuacją firmy, ale także planować jej niezakłócone działanie w przyszłości, wymagają skutecznego zarządzania.
Wybierz kierunek „Zarządzanie firmą w czasie pandemii”, aby zdobyć kompetencje niezbędne do tworzenia rozwiązań z zakresu prewencji, zarządzania kryzysem oraz minimalizacji i likwidacji jego skutków w wymiarze wewnętrznym i zewnętrznym. Wiedzę wykorzystasz w działaniach dla firm i instytucji.
Poznasz zagadnienia analizy ryzyka i prognozowania zagrożeń, przygotowania procedur, tworzenia systemów informowania, komunikacji i alarmowania w sytuacjach kryzysowych, jak również analizy informacji i podejmowania decyzji. Dowiesz się także, jak planować i wdrażać procedury gwarantujące ciągłość działania oraz jak sporządzać krótko- i długoterminowe plany przywracania prawidłowego funkcjonowania organizacji.
Atuty:
- w ciągu dwóch semestrów nauki bardzo dobrze przygotujesz się do wprowadzenia procedur zarządzania kryzysem – zdobędziesz praktyczne umiejętności niezbędne we wszystkich fazach cyklu zarządzania kryzysem;
- będziesz uczyć się od praktyków – dzięki nim zdobędziesz know-how oraz wiedzę rzeczywiście wykorzystywaną w zarządzaniu kryzysem w firmach i instytucjach różnych typów i wielkości;
- poszerzysz swoje perspektywy zawodowe – zdobytą wiedzę zastosujesz z powodzeniem w działach bezpieczeństwa w podmiotach sektora prywatnego, departamentach zarządzania kryzysem w administracji publicznej, rządowej i samorządowej, w firmach organizujących imprezy masowe, konsultingowych i doradczych.
Do kogo są kierowane studia:
- absolwentów studiów związanych z bezpieczeństwem,
- pracowników i managerów działów bezpieczeństwa;
- specjalistów ds. zarządzania kryzysem;
- pracowników firm konsultingowych i doradczych;
- pracowników i funkcjonariuszy służb bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- przedstawicieli administracji centralnej i samorządowej zajmujących się bezpieczeństwem;
- pracowników think-tanków;
- dziennikarzy;
- nauczycieli zajmujących się tą problematyką na różnych poziomach nauczania.
Perspektywy zawodowe:
- firmy konsultingowe i doradcze;
- działy bezpieczeństwa firm;
- administracja samorządowa i centralna;
- państwowe służby właściwe w obszarze zarządzania bezpieczeństwem;
- think-tanki zajmujące się zarządzaniem bezpieczeństwem.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa