Socjologia / Sociology

Udostępnij strone

REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski i angielski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Socjologia/Sociology

Zastanawiasz się kto ogląda reality show i dlaczego? Interesujesz się stylem życia, a może chciałbyś w przyszłości diagnozować i przewidywać trendy? Wybierz specjalność Socjologia i poznaj zjawiska sfery publicznej, od mikroświata prywatności po systemy polityczne, społeczne, gospodarcze i kulturowe. Nauczysz się również analizować relacje międzyludzkie wykorzystując różne metody badawcze: wywiady, ankiety, zdjęcia, filmy. Studia prowadzone są w języku polskim i angielskim, ale to Ty decydujesz, jaką część zajęć chcesz realizować w języku angielskim. Dzięki takiej formule programu zwiększasz swoje kompetencje językowe oraz szanse na znalezienie wymarzonej pracy w środowisku międzynarodowym.
Zajęcia prowadzą wybitni specjaliści nauk i badań społecznych, socjologowie kultury, mniejszości etnicznych, a także sztuki i kultury współczesnej oraz filozofii, m. in. prof. Jadwiga Koralewicz, prof. Stanisław Mocek, prof. Jan Pakulski, prof. Jan Skórzyński, prof. Tadeusz Gadacz, dr Katarzyna Iwińska, dr Sergiusz Trzeciak, dr Marek Troszyński.

 

Zdobędziesz wiedzę merytoryczną z zakresu:

  • antropologii kulturowej,
  • społeczeństwa obywatelskiego i przestrzeni publicznej,
  • struktur społecznych i formowania się instytucji społecznych,
  • tworzenia się więzi międzyludzkich,
  • stosowania zagadnień związanych z Human Resources i Public Relations,
  • mechanizmów funkcjonowania jednostki w społeczeństwie.

 

Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:

  • opracowania i analizy wyników badań marketingowych oraz opinii publicznej,
  • analizy danych i pisania raportów,
  • analizy statystycznej i marketingowej,
  • umiejętnego stosowania zagadnień psychologicznych,
  • rozwiązywania problemów i konfliktów społecznych,
  • wystąpień publicznych,
  • pracy zespołowej.

 

Perspektywy zatrudnienia:

  • firmy marketingowe,
  • agencje Public Relations,
  • domy mediowe,
  • działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych,
  • ośrodki badań opinii społecznej i rynku,
  • działy personalne, agencje doradztwa personalnego, agencje zatrudnienia, agencje headhunterskie,
  • sektor publiczny,
  • ośrodki badawcze, analityczne i eksperckie,
  • organy administracji rządowej i publicznej,
  • służby społeczne,
  • sztaby wyborcze.

 

Atuty:

  • zajęcia prowadzą wybitni specjaliści nauk społecznych, socjologowie kultury, teoretycy i praktycy zajmujący się mediami i komunikacją społeczną, badaniami rynku i opinii, zarządzania personelem i animacją kultury;
  • zajęcia są prowadzone w formie warsztatów, ćwiczeń i projektów;
  • sam decydujesz, jaką część zajęć chcesz realizować w języku angielskim;
  • zwiększasz swoje kompetencje językowe oraz szanse na znalezienie wymarzonej pracy w środowisku międzynarodowym;
  • powiemy Ci, jakie techniki stosować podczas wystąpień publicznych i prezentacji;
  • nauczysz się skutecznie analizować relacje międzyludzkie wykorzystując różne metody badawcze: wywiady, ankiety, zdjęcia, filmy;
  • możesz realizować swoje pomysły na akcje społeczne.

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa