Marketing, reklama i nowe media

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 

Jesteśmy przygotowani do prowadzenia zajęć na terenie uczelni, w pełni online i w systemie mieszanym.

 

Studia na specjalności Marketing, reklama, nowe media przygotują Cię wszechstronnie do pracy w marketingu. Nie tylko poznasz najnowsze techniki marketingowe, ale także zdobędziesz wiedzę socjologiczną i nauczysz się prowadzić badania rynku. Spotkania z coachem pozwolą Ci poznać swoje predyspozycje.

Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy w marketingu
Dowiesz się, jak zaplanować kampanię marketingową i PR-ową, wykreować zainteresowanie w mediach społecznościowych, wprowadzić produkt na rynek, a także jak stworzyć dobre copy. Wiedzę uzupełnisz o znajomość zagadnień psychologii reklamy.
2
Dowiedz się, jak pracuje socjolog
Twój warsztat marketera będzie się opierał na solidnej podstawie socjologicznej. Nauczysz się także obsługiwać specjalistyczne programy do analizy danych jakościowych i ilościowych, dzięki czemu będziesz potrafił zaprojektować np. badanie rynku i zinterpretować dane.
3
Ucz się od praktyków
Zajęcia specjalnościowe prowadzą eksperci od lat z sukcesami realizujący kampanie marketingowe dla różnych marek. Od nich dowiesz się, jak funkcjonuje ta branża.
4
Ucz się w praktyce
Marketingu nie da się nauczyć z książek. To bardzo praktyczna dziedzina. Dlatego też stosowanie narzędzi marketingowych wyćwiczysz podczas warsztatów, ćwiczeń, zadań i projektów.
5
Buduj swoje CV
Przed Tobą wiele ciekawych wzywań i projektów związanych z marketingiem. Zrealizujesz także praktyki w firmie, które pozwolą Ci lepiej poznać branżę i specyfikę pracy. Możesz również brać udział w konkursach branżowych. Wszystkie te doświadczenia stworzą Twoje portfolio, o którym będziesz mógł opowiedzieć podczas pierwszej rozmowy o pracę.

 

Atuty:

  • kompleksowo przygotujesz się do pracy w marketingu – zdobędziesz umiejętności w zakresie np. planowania działań, budowania wizerunku, komunikacji z otoczeniem rynkowym firmy, copywritingu;
  • uczysz się w praktyce stosowania narzędzi marketingowych: część przedmiotów, zwłaszcza tych z obszaru kreacji czy strategii ma charakter warsztatowy;
  • możesz skorzystać ze spotkań z coachem, dzięki któremu lepiej poznasz swoje mocne strony i predyspozycje;
  • wykształcisz kompetencje miękkie w zakresie np. kreatywnego myślenia, komunikacji interpersonalnej czy autoprezentacji.
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online

  • od 26.03.2020 odbyło się ponad 3386 zajęć online, w tym 1348 wykładów i 2038 ćwiczeń, po polsku i angielsku, a także 1772 lektoraty, zajęcia online przeprowadziło 200 wykładowców;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • agencje marketingowe, interaktywne i PR;
  • agencje eventowe i ambientowe;
  • domy mediowe;
  • działy marketingu i PR;
  • media (Internet, telewizja, prasa, radio).

 

 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa