Nowe media / Social Media Management and Digital Commerce

Udostępnij strone

REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski i angielski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia/Sociology

Interesujesz się marketingiem i reklamą? Chciałbyś planować strategie wizerunkowe dla uznanych, światowych marek? Wybierz studia na specjalności Nowe media / Social Media Management and Digital Commerce, które pozwolą Ci zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu marketingu jako procesu zarządzania. Dowiesz się, jak używać mediów społecznościowych do skutecznego promowania firm, marek, partii politycznych, instytucji publicznych lub organizacji pozarządowych. Studia prowadzone są w języku polskim i angielskim, ale to Ty decydujesz, jaką część zajęć chcesz realizować w języku angielskim. Dzięki takiej formule programu zwiększasz swoje kompetencje językowe oraz szanse na znalezienie wymarzonej pracy w środowisku międzynarodowym.
 

Zdobędziesz kluczowe kompetencje z zakresu:

  • korzystania z nowoczesnych technik marketingowych, w szczególności z mediów społecznościowych;
  • przygotowywania i realizacji planów działań w mediach społecznościowych;
  • tworzenia kampanii, budowania relacji w mediach społecznościowych;
  • stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych dotyczących badań;
  • analizy wizerunku przedsiębiorstwa i działań z zakresu zmian wizerunkowych;
  • kreowania marki produktu i przedsiębiorstwa;
  • sposobów komunikowania się organizacji biznesowych z uczestnikami rynku, klientami, kontrahentami, przedstawicielami władz społecznych, politycznych, mediami oraz środowiskami opiniotwórczymi;
  • kreatywnego myślenia i działania;
  • komunikacji interpersonalnej.

 

Perspektywy zawodowe:

  • agencje reklamowe,
  • agencje public relations,
  • portale internetowe,
  • działy marketingu i promocji w korporacjach międzynarodowych,
  • firmy z różnych branż – krajowe i międzynarodowe,
  • organizacje pozarządowe,
  • własna działalność gospodarcza.

 

Atuty:

  • zapoznasz się z głównymi obszarami pracy w branży marketingowej: od analizy i planowania, przez koncepcję strategii działań w mediach społecznościowych i jej przedstawianie klientowi;
  • przedmioty specjalnościowe są prowadzone przez praktyków z branży, dzięki czemu możesz poznać specyfikę pracy „od kuchni”, pod okiem doświadczonego eksperta;
  • część przedmiotów, zwłaszcza tych z obszaru kreacji czy strategii ma charakter warsztatowy – dzięki czemu nauczysz się stosowania określonych narzędzi w praktyce;
  • poznasz rynek międzynarodowych mediów;
  • ćwiczenia i wykłady są prowadzone w języku polskim i angielskim, ale to Ty decydujesz jaką część zajęć realizujesz w języku angielskim.

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa