Nowe media

Udostępnij strone

Rekrutacja Online  

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)

Specjalność realizowana w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB – Polska).

Rewolucja technologiczna, jaką wprowadził Internet, wymaga od menedżerów zarządzających przepływem informacji zupełnie nowych umiejętności.  Interdyscyplinarna specjalność Nowe media da Ci możliwość zdobycia kluczowych kompetencji z obszaru marketingu interaktywnego, popartych szeroką wiedzą z dziedziny nauk społecznych. Metodologia programu została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB PolskaZwiązek Pracodawców Branży Internetowej (Interactive Advertising Bureau).

Studia kończą się egzaminem na certyfikat DIMAQ, weryfikującym kompetencje w obszarze marketingu cyfrowego.

Kierownikiem specjalności jest dr Marek Troszyński – socjolog,  dyrektor Obserwatorium Cywilizacji Cyfrowej, prezes Fundacji Wiedza Lokalna, zajmującej się badaniami społecznymi na potrzeby wspólnot lokalnych i NGO.

Zdobędziesz kluczowe kompetencje z zakresu:

  • analizy rynku reklamy internetowej,
  • zakupu i emisji reklamy w sieci,
  • tworzenia strategii marketingowych,
  • monitorowania mediów społecznościowych,
  • obsługi narzędzi związanych z marketingiem mobilnym,
  • planowania kampanii email-marketingowych,
  • obsługi narzędzi analityki internetowej (Google Analytics).

Perspektywy zawodowe:

  • domy mediowe,
  • agencje interaktywne,
  • agencje SEM/SEO,
  • agencje social media,
  • firmy badawcze,
  • firmy monitorujące media,
  • serwisy internetowe,
  • sklepy internetowe,
  • telewizje internetowe.

Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa