Marketing sportów ekstremalnych

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    studia podyplomowe
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    1 rok (2 semestry)
  5. Planowane rozpoczęcie zajęć:
    październik 2018 r.

Pierwsze w Polsce nowatorskie studia łączące marketing oraz sporty ekstremalne!

Żywioły sportów ekstremalnych, takie jak góry, powietrze czy woda to spektakularne areny walki człowieka z własnymi słabościami. Jak pokazywać tą walkę i budować kapitał marki oraz kapitał komunikacyjnych tych zmagań? Studia podyplomowe Marketing sportów ekstremalnych dedykowane są miłośnikom sportów oraz ekspertom z zakresu marketingu, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności, doświadczenie i wiedzę o segment zjawisk ekstremalnych.

Partnerem strategicznym studiów podyplomowych Marketing sportów ekstremalnych jest Runmageddon

 

 

 

W szczególności studia adresowane są do:

  • osób, które chcą pracować jako specjalista komunikacji sportów ekstremalnych;
  • managerów i sportowców pragnących poszerzyć swoje kompetencje;
  • specjalistów pracujących w sektorach sportów zwiększonego ryzyka;
  • innych osób profesjonalnie zajmujących się sportem, komunikacją oraz public relations.

Cel studiów

Zdobywające coraz większą popularność sporty ekstremalne stanowią ogromne wyzwanie dla współczesnych specjalistów z zakresu komunikacji. Niebezpieczne warunki, odległe lokacje, dynamika działania i nierzadko realizowane z dala od fleszy kamer ekstremalne wyczyny to również mission impossible marketingowców.
Celem studiów jest stworzenie unikatowej mieszanki teorii oraz praktyki, dzięki której słuchacze nabędą wiedzę jak realizować najbardziej wymagające sportowe projekty komunikacyjne.

Zdobędziesz wiedzę i kluczowe kompetencje z zakresu:

  • prowadzenia projektu PR dotyczącego sportów ekstremalnych;
  • zarządzania marką sportowca/sportowców uprawiających sporty ekstremalne;
  • tworzenia specjalistycznego contentu do social mediów;
  • budowania relacji na linii biznes – sport (sponsoring);
  • tworzenia i promowania imprez sportowych o charakterze ekstremalnym;
  • warsztatu foto i video w sportach ekstremalnych;
  • planowania kampanii marketingowych sportów ekstremalnych;
  • zarządzania kryzysowego w sportach ekstremalnych.

Atuty kierunku:

  • zajęcia prowadzą specjaliści z wielu dziedzin sportu i komunikacji;
  • zdobędziesz pogłębioną wiedzę z zakresu prowadzenia projektów marketingowych związanych ze sportami ekstremalnymi;
  • zgłębisz wiedzę dotyczącą brandingu i kreacji marki w sportach ekstremalnych;
  • zostaniesz wyposażony w pełny zestaw narzędzi komunikacyjnych.

 

REKRUTACJA ONLINE


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa