Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 

Interesujesz się marketingiem na świecie ? Chciałbyś planować strategie wizerunkowe dla uznanych, światowych marek? A może chcesz brać udział w pracach nad markami narodów lub regionów? Wybierz studia na specjalności Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych, które pozwolą Ci zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu marketingu jako procesu zarządzania oraz najnowocześniejszych narzędzi kształtowania produktów i marek na globalna skalę. Będziesz przygotowany do pracy w wielu obszarach marketingu od obsługi klienta, poprzez opracowywanie raportów i analiz niezbędnych do sformułowania kreacji i strategii, aż do zarządzania wizerunkiem. Studia pozwolą Ci określić Twoje mocne strony, predyspozycje i kompetencje, dzięki czemu będziesz przygotowany do podjęcia pracy zgodnie ze swoimi unikalnymi talentami! Ponad to, zrozumiesz dlaczego kampanie marketingowe tych samych produktów różnią się, gdy są realizowane w różnych krajach. Dowiesz się, jaki wpływ ma kultura na marketing, a jaki marketing ma na nią.
 

Zdobędziesz wiedzę merytoryczną z zakresu:

  • marketingu w ujęciu klasycznym i międzynarodowym,
  • brandingu, także narodów i regionów,
  • obsługi klienta,
  • reklamy prasowej, radiowej i telewizyjnej,
  • nowych mediów i content marketingu,
  • etyki reklamy,
  • psychologii reklamy w skali indywidualnej oraz globalnej.

 

Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:

  • przygotowywania i realizacji planów działań marketingowych w skali międzynarodowej,
  • stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych, w tym internetowych i dotyczących badań,
  • analizy wizerunku i działań z zakresu zmian wizerunkowych,
  • kreowania marki produktu, regionu i narodu,
  • planowania kampanii marketingowej oraz jej koordynowania, także w skali globalnej,
  • sposobów komunikowania się organizacji biznesowych z uczestnikami rynku, klientami, kontrahentami, przedstawicielami władz, organizacji społecznych i politycznych, mediami oraz środowiskami opiniotwórczymi,
  • analizy danych i pisania raportów,
  • kreatywnego myślenia i działania,
  • komunikacji interpersonalnej,
  • autoprezentacji.

 

Perspektywy zawodowe:

  • agencje brandingowe,
  • domy mediowe,
  • agencje reklamowe, marketingowe i PR,
  • portale internetowe,
  • działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych,
  • media (Internet, telewizja, prasa, radio),
  • instytucje publiczne, państwowe i samorządowe,
  • korporacje i organizacje międzynarodowe,
  • firmy konsultingowe.

 
Atuty:

  • zapoznasz się z głównymi obszarami pracy w branży marketingowej: od analizy i planowania, przez koncepcję strategii i jej przedstawiania klientowi,
  • przedmioty specjalnościowe są prowadzone przez praktyków z branży, dzięki czemu możesz poznać specyfikę pracy „od kuchni”, pod okiem doświadczonego eksperta,
  • część przedmiotów, zwłaszcza tych z obszaru kreacji czy strategii ma charakter warsztatowy – dzięki czemu nauczysz się stosowania określonych narzędzi w praktyce,
  • poznasz swoje predyspozycje do pracy w określonych strukturach marketingowo, dzięki czemu łatwiej wybierzesz obszar Twoich zainteresowań zawodowych,
  • możesz wziąć udział w proponowanych przez wykładowców konkursach branżowych,
  • zbudujesz swoje portfolio podczas realizowanych w trakcie studiów zadań marketingowych,
  • możesz skorzystać ze spotkań coachingowych ukierunkowanych na rozwój Twoich talentów.

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa