Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych

Udostępnij strone

REKRUTACJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA

 

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 

W semestrze zimowym r. ak. 2020/2021 uczymy online.

 

Chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić działania marketingowe na międzynarodowym rynku? Jak dostosować strategię do specyfiki danego regionu? Wybierz specjalność Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych. W świat marketingu wprowadzą cię eksperci – praktycy, a podczas spotkań z coachem lepiej poznasz swoje talenty i predyspozycje.
 

Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy
Poznasz najnowocześniejsze narzędzia kształtowania produktów i marek, w tym także marki narodowej, na globalną skalę. Poznasz trendy w działaniach w mediach społecznościowych.
2
Poznaj techniki i narzędzia
Nauczysz się stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych, w tym internetowych i dotyczących badań. Poznasz narzędzia analityczne oraz programy komputerowe do analizy danych. Dowiesz się, jak planować i koordynować kampanie marketingowe w skali globalnej.
3
Ucz się od praktyków
Uczysz się nie tylko od wybitnych znawców relacji międzynarodowych i dyplomatów, ale także ekspertów w dziedzinie marketingu, którzy sami prowadzą działania na międzynarodowym rynku. Dzięki nim poznasz branżę i zdobędziesz niezbędne know-how.
4
Ucz się w praktyce
Umiejętności zdobywasz podczas warsztatów, gdzie pod opieką ekspertów planujesz swoje pierwsze kampanie i pracujesz nad strategiami. Weźmiesz także udział w Warsztacie reklamy i PR – kampaniach globalnych.
5
Buduj swoje CV
Podczas studiów przygotowujesz liczne projekty oraz uczestniczysz w praktykach w firmie. Możesz także wziąć udział w konkursach branżowych. To nie tylko okazja do nauki. Zdobyte w ten sposób umiejętności to mocne argumenty w Twoim CV.

 

Atuty:

  • przygotujesz się do pracy w wielu obszarach marketingu – od obsługi klienta, poprzez opracowywanie raportów i analiz niezbędnych do sformułowania kreacji i strategii, aż do zarządzania wizerunkiem;
  • specjalność została przygotowana we współpracy z praktykami – dlatego zdobędziesz umiejętności, które wykorzystasz w pracy, np. kreowania marki produktu, regionu, budowania strategii PR, analizy danych i pisania raportów;
  • połączysz wiedzę z dziedziny stosunków międzynarodowych i marketingu – co daje ci szerokie możliwości kształtowania własnej kariery;
  • zdobędziesz kompetencje miękkie – np. nauczysz się kreatywnego myślenia, autoprezentacji oraz komunikacji interpersonalnej, w tym także międzykulturowej;
  • możesz skorzystać ze spotkań coachingowych – w ten sposób jeszcze lepiej poznasz swoje talenty i określisz najlepszy dla ciebie kierunek rozwoju;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • od 26.03.2020 odbyło się ponad 3386 zajęć online, w tym 1348 wykładów i 2038 ćwiczeń, po polsku i angielsku, a także 1772 lektoraty, zajęcia online przeprowadziło 200 wykładowców;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • agencje brandingowe;
  • domy mediowe;
  • agencje marketingowe i PR;
  • portale internetowe;
  • działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach;
  • media (Internet, telewizja, prasa, radio);
  • instytucje publiczne, państwowe i samorządowe;
  • korporacje i organizacje międzynarodowe;
  • firmy konsultingowe.

 


 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa