Marketing, reklama i nowe media - na Stosunkach międzynarodowych

Udostępnij strone

Rekrutacja Online  

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 

Interesujesz się marketingiem i reklamą? Chciałbyś planować strategie wizerunkowe dla uznanych, światowych marek? Wybierz studia na specjalności Marketing, reklama i nowe media, które pozwolą Ci zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu marketingu jako procesu zarządzania oraz najnowocześniejszych narzędzi szeroko rozumianej promocji, szczególnie reklamy w każdej jej odmianie: prasowej, radiowej oraz telewizyjnej. Będziesz przygotowany do pracy w wielu obszarach marketingu od obsługi klienta, poprzez opracowywanie raportów i analiz niezbędnych do sformułowania kreacji i strategii, aż do zarządzania wizerunkiem i jego dalszego rozwoju. Studia pozwolą Ci określić Twoje mocne strony, predyspozycje i kompetencje, dzięki czemu będziesz przygotowany do podjęcia pracy zgodnie ze swoimi unikalnymi talentami!
Zdobędziesz wiedzę merytoryczną z zakresu:

  • marketingu,
  • brandingu,
  • obsługi klienta,
  • reklamy prasowej, radiowej i telewizyjnej,
  • mediów,
  • etyki reklamy,
  • psychologii reklamy.

 

Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:

  • przygotowywania i realizacji planów działań marketingowych i PR;
  • stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych, w tym internetowych i dotyczących badań;
  • analizy wizerunku przedsiębiorstwa i działań z zakresu zmian wizerunkowych;
  • kreowania marki produktu i przedsiębiorstwa;
  • planowania kampanii marketingowej oraz jej koordynowania;
  • sposobów komunikowania się organizacji biznesowych z uczestnikami rynku, klientami, kontrahentami, przedstawicielami władz
  • społecznych, politycznych, mediami oraz środowiskami opiniotwórczymi;
  • analizy danych i pisania raportów;
  • kreatywnego myślenia i działania;
  • komunikacji interpersonalnej;
  • autoprezentacji.

 

Perspektywy zawodowe:

  • agencje reklamowe,
  • domy mediowe,
  • agencje marketingowe,
  • agencje Public Relations,
  • agencje eventowe i ambientowe,
  • portale internetowe,
  • działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych,
  • media (Internet, telewizja, prasa, radio).

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa