Marketing, reklama i nowe media

Udostępnij strone

Przedmioty* specjalności Marketing, reklama i nowe media od r. ak. 2020/2021

  • Analiza mediów i planowanie kampanii
  • Branding i strategie marketingowe
  • Budowanie relacji z klientami
  • Content marketing w mediach społecznościowych
  • Copywriting
  • Komunikacja medialna
  • Kultura i zachowania organizacyjne
  • Marketing i reklama społeczna
  • Podstawy marketingu i reklamy
  • Psychologia reklamy
  • Społeczeństwo sieci
  • Warsztaty reklamy – druk i radio
  • Warsztaty reklamy – telewizja

*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.

Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2019/2020*

Przedmioty fakultatywne dostępne będą głównie od drugiego roku studiów.

  • „Metodyka analityka.” Analiza i doradztwo polityczne
  • Academic and Report Writing
  • Ambasada CC lato 2020
  • Ambasada Concilium Civitas
  • Ameryka Łacińska we współczesnym świecie
  • Analiza trendów konsumenckich
  • Art., Value and International Relations
  • Arte-coaching – twórcze narzędzia rozwoju
  • Artists and Their Careers. Sociology of Artistic Professions
  • Belt and Road Initiative CEE Perspective
  • Building Peace through the Arts
  • CEE – Road to Democracy
  • Content Marketing i Webwriting
  • Country, regions and city branding
  • Critical Thinking in Policy Analysis
  • Cyberbezpieczeństwo: szpiegostwo, strategia i polityka w domenie cyfrowej
  • Czystość i brud. Historie obyczajów higienicznych i praktyk sanitarnych
  • Design Thinking
  • Disruptive Technology, czyli społeczny wymiar transformacji cyfrowej
  • Dziennikarstwo zaangażowane: między uczciwością a obiektywizmem
  • Edycja zdjęć na potrzeby materiałów drukowanych i internetowych. W oparciu o program Adobe Lightroom
  • Employee Health and Well-Being
  • Eros, Death and Culture. The Use of Psychoanalysis for Social Sciences
  • Estetyka w badaniach marketingowych
  • EU educational policy – theory and practical implementation
  • Fake news, post-truth and politics of information in the XXI century
  • Fake-news, postprawda i polityka informacji w XXIw.
  • Film jak zwierciadło duszy na gościńcu świata
  • Fotografia w kulturze współczesnej
  • Foundations in Peace and Conflict Studies. Specific Issues
  • Gender i transformacje nauk społecznych
  • Głos i dykcja. Jak mówić, aby inni nas słuchali.
  • Holocaust and Genocide
  • Human Rights: Organizations, Systems, and New Challenges
  • Impro Dance
  • Inbound marketing
  • Indonesian language
  • Influencer marketing w praktyce
  • Innowacyjne sposoby promocji
  • Intercultural communication
  • Internet, Society, Information – Modern World Problems
  • Introduction to Strategic Peacebuilding
  • Israel in Contemporary World
  • Kanon Komiksowy
  • Klub filmowy
  • Kobiety, księżniczki, bojowniczki i terrorystki, czyli różne oblicza kobiet w świecie arabsko-muzułmańskim
  • Krajobraz regulacyjny sztucznej inteligencji
  • Krótka historia dziennikarskiego reportażu: od depeszy do literatury faktu
  • Kryminalne aspekty polityki w Azji Wschodniej
  • Kurs organizatora konferencji, kongresów i imprez masowych
  • Marketing communication writing
  • Marketing i reklama w polskich firmach
  • Marketing wartości i nowe media
  • Matematyka w filozofii, sztuce i kulturze – Filozofia i socjologia kultury XX i XXI wieku
  • Media CC (ENG)
  • Media CC-lato 2020
  • Media in a Changing World: The Role of Media in the New World
  • Między Tel Awiwem a Watykanem czyli jak działają najlepsze dyplomacje świata. Rys historyczno- współczesny
  • Międzynarodowe przestępstwa gospodarcze
  • Międzynarodowe rynki i instrumenty finansowe
  • Mitologia Batmana a kryminologia
  • Moda jako język komunikacji międzynarodowej
  • Motivating Individuals and Groups at Work
  • Movies through social lenses: film club
  • Mozaika Bliskiego Wschodu
  • Multicultural Marketing
  • Negocjacje w Azji Wschodniej
  • Ochrona własności intelektualnej w polskim porządku prawnym
  • Personal branding
  • Podstawy języka arabskiego oraz kultury obszaru MENA
  • Podstawy języka arabskiego oraz religii muzułmańskiej (prawo szaria`a)
  • Podstawy ustroju społeczno-politycznego RP oraz prawa i wolności obywatelskiej
  • Polityka bezpieczeństwa narodowego Rzeczpospolitej Polskiej
  • Polityka historyczna w stosunkach międzynarodowych
  • Populism and Identity
  • PR i reklama we współczesnym społeczeństwie informacyjnym
  • Prawo i cywilizacja Islamu
  • Prawo konfliktów zbrojnych i prawo humanitarne
  • Przygotowanie do wystąpień publicznych, prezentacji i autoprezentacji z elementami pracy z ciałem i z głosem
  • Racial Studies – Colonialism, Culture, Race
  • Relacje Chiny – Stany Zjednoczone: Wyzwania i Możliwości
  • Relacje USA-Federacja Rosyjska
  • Relacjonowanie konfliktów zbrojnych i sytuacji kryzysowych
  • Religie i duchowość w kulturach świata
  • Rock and Roll – Its History and Place in American Society
  • Rynek mediów i reklamy
  • Savoir vivre
  • Self and Other: Mutuality and Domination
  • Semiotics of Popular Culture
  • Skandynawia we współczesnym świecie
  • Sprawozdawczość sądowa, dziennikarstwo śledcze
  • Storytelling a budowanie marki
  • Stosunki międzynarodowe na Bliskim Wschodzie
  • Sztuka inwestowania w papiery wartościowe. Socjologia i psychologia giełdy
  • Śledztwa internetowe
  • Świat sinocentryczny. Kształtowanie ładu globalnego wokół „Państwa Środka”.
  • Taniec w kulturach świata
  • Teathre Classes
  • Teatr CC
  • Teatr CC- sztuka „ja, ty, wojna i nic”
  • Techniki wyobraźni
  • Terrorism and the Media
  • Terroryzm i inne zagrożenia bezpieczeństwa
  • The Most Important Theories of Modernity
  • The Rise of Asia – Focus on South Asia and Its Relations with China
  • Theory and Practice in International Relations
  • Transformacja energetyczna – szansa czy zagrożenie dla polskiej gospodarki?
  • Tworzenie i obsługa witryny internetowej, sklepu internetowego oraz bloga w oparciu o technologię WordPress
  • Umysł, mózg, świadomość i ciało
  • W poszukiwaniu „potwora Gender”. Analiza życia społecznego z perspektywy społecznych i kulturowych uwarunkowań płci
  • Warsztat kompetencji miękkich
  • Warsztat trenerski – techniki prowadzenia szkoleń
  • Wartości w życiu publicznym, prywatnym i zawodowym. Co kieruje naszymi wyborami? Skąd bierze się szczęście?
  • Zarządzanie w administracji publicznej
  • Zarządzanie wizerunkiem i tożsamością organizacji
  • Życie przed kamerą – warsztaty reportera telewizyjnego

*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulec zmianom.