Marketing lokalny i zarządzanie wizerunkiem miejsc

Udostępnij strone

Rekrutacja Online  

Rekrutacja na tę specjalność zakończona.
Zobacz, na które specjalności trwa rekrutacja: studia stacjonarne II stopnia

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)

Globalizacja, postęp i upowszechnienie nowych technologii, a także współczesne procesy społeczne sprawiają, że rozwój i korzystny wizerunek miejsc jest związany z działalnością coraz większej liczby interesariuszy. Jednocześnie, wzrost konkurencyjności miejsc stawia przed decydentami wiele wyzwań gospodarczych, kulturowych i społecznych. Dostrzegamy coraz ostrzejszą konkurencję dotyczącą tworzenia miejsc przyjaznych dla inwestycji zagranicznych, dla turystów, a także dla samych mieszkańców. Jakie strategie należy realizować I jakie działania podjąć, żeby przyciągnąć pożądane grupy docelowe? Na te pytania odpowiedzą eksperci prowadzący zajęcia na kierunku Marketing lokalny i zarządzanie wizerunkiem miejsca.

Zdobędziesz kluczowe kompetencje z zakresu:

  • analizowania związków pomiędzy aktywnościami konkretnych organizacji, odbiorem wizerunku miejsca oraz jego rozwojem;
  • analizowania oraz planowania działań z zakresu marketingu miejsc;
  • analizy otoczenia miejsca (polityczno-prawno-ekonomicznego);
  • mapowania procesów decyzyjnych interesariuszy miejsca;
  • opracowywania strategii wizerunkowych podmiotów takich jak urzędy gminy, firmy deweloperskie czy organizacje grup interesu (np. izby handlowe i turystyczne);
  • budowania marki miejsca w oparciu o badania marketingowe.

Perspektywy zawodowe:

  • sektor publiczny (administracja samorządowa – departamenty i biura odpowiedzialne za rozwój, partycypację, marketing i komunikację miast i regionów);
  • firmy deweloperskie i budowlane;
  • hotele i gastronomia;
  • izby turystyczne;
  • firmy branży spotkań (np. centra hotelowo-konferencyjne);
  • średnie i duże przedsiębiorstwa (zespoły odpowiedzialne za strategię, wizerunek czy działania CSR);
  •  organizacje odpowiedzialne za inwestycje oraz rozwój turystyki;
  • agencje kreatywne i eventowe (marketing i PR);
  • firmy konsultingowe.

Profile stanowisk:

  • kadra zarządzająca i specjaliści;
  • osoby odpowiedzialne za strategię firmy, działania wizerunkowe i CSR;
  • reprezentanci grup interesów, osoby odpowiedzialne za strategię i wizerunek;
  • koordynatorzy projektów;
  • doradcy.

Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa