Kultura organizacji i zarządzanie zmianą

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 

REKRUTACJA NA TĘ SPECJALNOŚĆ ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA

Sprawdź ofertę studiów, na które trwa rekutacja studia niestacjonarne

 

Jesteśmy przygotowani do prowadzenia zajęć na terenie uczelni, w pełni online i w systemie mieszanym.

 

Pandemia pokazała, które organizacje są kulturowo przygotowane na zmiany i łatwo dostosowują się do warunków skrajnej niepewności. COVID to nie tylko wielki reset treści podręczników zarządzania, nowy zdalny sposób pracy i funkcjonowania firmy, lecz również ogromny sprawdzian dla każdego lidera i organizacji. Zdobądź wiedzę i umiejętności niezbędne do sprawnego diagnozowania, budowania i zmiany kultury organizacji, a wraz z tym zmiany kultury pracy całego zespołu oraz lidera.

 

Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy
Kultura organizacji to bardzo ważny element przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, nowoczesnego zarządzania, kierowania zespołem i umiejętności przywódczych. Dowiesz się, jak wykorzystać wiedzę i umiejętności w codziennej pracy w skrajnie nieprzywidywalnym środowisku, osiąganiu celów czy zarządzaniu poczuciem psychologicznego bezpieczeństwa dla zdalnie pracujących i rozproszonych zespołów. Poznasz także zagadnienie dynamiki zachowań organizacyjnych. Zdobędziesz wiedzę z zakresu socjologii i antropologii organizacji.
2
Poznaj techniki i narzędzia
Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie diagnozowania kultury organizacji, zmiany kultury, komunikacji i budowania relacji w zdalnych i rozproszonych zespołach, budowania zaufania i poczucia przynależności, tworzenia metanarracji dla zespołów w zmianie, projektowania rytuałów, pracy z osiąganiem celów w skrajnie nieprzewidywalnym środowisku. Zdobędziesz także umiejętności, niezbędne do kierowania rozproszonym zespołem.
3
Ucz się od praktyków
Na zajęciach uczysz się od praktyków – specjalistów i naukowców z obszaru kultury oraz psychologii organizacji. Większość zajęć będzie prowadzona w trybie warsztatowym wypełnionym ćwiczeniami. Oprócz tego w specjalnej sekcji poznasz Ojców i Matki Założycielki, którzy opowiedzą Ci o swoich doświadczeniach związanych z budowaniem kultury opartej na zaufaniu i poczuciu przynależności.
4
Ucz się w praktyce
Zajęcia na specjalności Kultura organizacji i zarządzanie zmianą to przede wszystkim bardzo dużo praktyki, prawdziwych studiów przypadków i ćwiczeń. Przyswajasz wiedzę od organizacji, które odnalazły swoją drogę i są wzorem dla innych. Wiedzę, która często wyprzedza teorię. Ogromnym atutem jest to, że zdobyte umiejętności wykorzystasz do zmiany własnego sposobu pracy i swojej organizacji.
5
Buduj swoje CV
Specjalność Kultura organizacji i zarządzanie zmianą daje Ci możliwość zdobycia konkretnych umiejętności, które możesz wykorzystać w praktyce w swojej codziennej pracy lub we własnej firmie lub organizacji. To są cenne punkty w Twoim CV.

 

Atuty:

  • uczysz się od praktyków w nowej specjalności – oni będą Twoimi mentorami i wprowadzą Cię w praktykę pracy osoby odpowiedzialnej za kulturę organizacji;/li>
  • zdobędziesz wiedzę merytoryczną niezbędną w pracy specjalisty ds. kultury organizacji w firmach i w ramach własnej działalności – poznasz zagadnienia tworzenia kultury organizacji zwiększającej efektywność członków zespołu oraz funkcjonowania zespołów i liderów;
  • zdobędziesz interdyscyplinarne kompetencje w zakresie kultury organizacji, wytyczania celów, projektowania rytuałów – to oznacza jeszcze więcej możliwości znalezienia ciekawej pracy;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • w semestrze zimowym 2020/2021 zrealizowaliśmy łącznie 6367 jednostek zajęć online, w tym 2101 wykładów i 4266 ćwiczeń w ramach prawie 600 przedmiotów na studiach I i II stopnia;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • działy HR (specjalista ds. rozwoju pracowników, coach, trener, mentor);
  • zarządy firm/instytucji (rozwój umiejętności interpersonalnych);
  • firmy szkoleniowo-konsultingowe;
  • własna działalność (trener, mentor, konsultant);
  • jako specjalista ds. komunikacji wewnętrznej;
  • specjalista Employer Branding.

 


 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa