Komunikacja zintegrowana w stosunkach międzynarodowych - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

Przedmioty* specjalności Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding od r. ak. 2021/2022

  • Funkcjonowanie rynku usług komunikacji marketingowej – perspektywa lokalna i globalna
  • Insight. Moc, która napędza komunikację
  • Kreacja w komunikacji zintegrowanej
  • Marketing doświadczeń w zarządzaniu marką
  • Media konwergentne
  • Poszukiwanie źródeł o konsumencie
  • Praktyczne aspekty pracy z marką (marketing idei)
  • Praktyczne aspekty pracy z marką globalną (FMCG)
  • Prezentacje publiczne i kompetencje społeczne
  • Psychologia społeczna – podstawy teoretyczne i praktyczne aspekty
  • Public Relation i CSR
  • Strategia marki
  • Zintegrowana komunikacja marki w czasach globalnej wioski

*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210, 12 piętro
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa