Komunikacja zintegrowana w stosunkach międzynarodowych - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

Jak komunikować się efektywnie? Z konsumentami, klientami, partnerami biznesowymi. Poznaj sprawdzone i zyskujące na popularności narzędzia i kanały komunikacji. Poszerz swoją wiedze na temat relacji międzykulturowych i globalnych wyzwań. Wykorzystaj wieloletnie doświadczenie profesjonalistów z branży reklamowej, public relations i marketingu. Zdobądź umiejętność budowania angażujących, skutecznych i efektywnych kampanii komunikacyjnych. Komunikacja zintegrowana to kurs niezbędny do podejmowania samodzielnych decyzji, zapewniający lepszą pozycje przy staraniu się o pracę, nie tylko w marketingu.

Na specjalności Komunikacja zintegrowana – reklama, public relations, branding dowiesz się, jak zaplanować kampanie komunikacyjne i jak projektować skuteczne strategie rozwoju marki.

Podczas zajęć będziesz miał kontakt z profesjonalistami – praktykami z branży reklamowej, public relations i marketingowej, a także wykładowcami Collegium Civitas, wśród których znajduje się wielu byłych i czynnych dyplomatów, badaczy i ekspertów, o bogatym dorobku i praktycznym doświadczeniu.

To gwarantuje zdobycie kluczowych kompetencji, wiedzy praktycznej i umiejętności, niezbędnych do pracy w sektorze komunikacji marketingowej.

 

Oto zakres interesujących nas zagadnień:

  • budowanie i rozwoju marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei,
  • konstruowanie skutecznej strategii komunikacyjnej marki,
  • identyfikacja i efektywne wykorzystanie kanałów komunikacji,
  • umiejętność praktycznego zastosowania najnowszych narzędzi rozwoju marki
  • podstawy public relations i marketingu doświadczeń,
  • planowanie komunikacji z uwzględnieniem konkretnych grup docelowych,
  • przeprowadzanie badań konsumenckich i wykorzystywanie ich wyników w praktyce/li>

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskiego Stowarzyszenie Public Relations.

 

 

 

Perspektywy zawodowe:

  • agencje interaktywne,
  • agencje reklamowe,
  • agencje public relations,
  • agencje eventowe,
  • domy mediowe,
  • przemysł rozrywkowy i kreatywny,
  • departamenty i działy public relations, marketingu, promocji, reklamy w organizacjach oraz instytucjach publicznych,
  • agencje badań rynku i konsumentów,
  • media tradycyjne i elektroniczne.

 

Atuty:

Co zapewniamy?

  • wiedzę i doświadczenie przedstawicieli kluczowych firm zajmujących się reklamą, promocją, marketingiem, public relations, eventami
  • pracę warsztatową z ekspertami z branży zajmujących się marketingiem i komunikacją marketingową
  • poznanie najnowszych trendów w badaniach komunikacji, mediów, reklamy PR, brandingu;
  • podstawy planowania efektywnej strategii komunikacji dla konkretnych grup docelowych;
  • umiejętność przeprowadzenia profesjonalnych badań satysfakcji konsumentów.

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa