Komunikacja zintegrowana w stosunkach międzynarodowych - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

REKRUTACJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA

 

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 

W semestrze zimowym r. ak. 2020/2021 uczymy online.

 

 

Wybierz specjalność Komunikacja zintegrowana w stosunkach międzynarodowych – reklama, public relations, branding i dowiedz się, jak zaplanować kampanie komunikacyjne oraz jak projektować skuteczne strategie rozwoju marki na rynku lokalnym i międzynarodowym. Będziesz uczyć się od praktyków z branży reklamowej, public relations i marketingowej.
 

 

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
 

 

Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy
Dowiesz się, jak funkcjonuje rynek usług komunikacji marketingowej w perspektywie lokalnej i globalnej oraz jak odpowiada na wyzwania międzykulturowe. Poznasz najnowsze trendy w komunikacji, mediach, reklamie, PR, brandingu. Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych i PR.
2
Poznaj techniki i narzędzia
Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych i branż, a także jak promować działania CSR. Zdobędziesz umiejętność praktycznego zastosowania najnowszych narzędzi rozwoju marki. Pogłębisz wiedzę nt. marketingu doświadczeń.
3
Ucz się od praktyków
Będziesz uczyć się od profesjonalistów – praktyków z branży reklamowej, public relations i marketingowej, a także od wykładowców Collegium Civitas, wśród których znajduje się wielu byłych i czynnych dyplomatów, badaczy i ekspertów, o bogatym dorobku i praktycznym doświadczeniu. Możesz ich pytać o wszelkie aspekty ich pracy i w ten sposób poznawać branżę już na studiach.
4
Ucz się w praktyce
W ramach zajęć czeka Cię wiele godzin zajęć praktycznych. Będziesz analizować case’y, projektować strategie komunikacji, nauczysz się analizować grupy docelowe Twoich kampanii i tworzyć insighty, dobierać kanały komunikacji. Dowiesz się, jak wykorzystać wiedzę z zakresu stosunków międzynarodowych w działaniach komunikacyjnych.
5
Buduj swoje CV
Programy zajęć opracowaliśmy tak, aby dać Ci możliwość zdobycia jak największych kompetencji, które wykorzystasz w pracy. Dlatego też w Twoim CV mogą się znaleźć takie pozycje jak np. umiejętność tworzenia strategii komunikacyjnej, znajomość narzędzi marketingu i PR, umiejętność segmentacji grup docelowych czy prowadzenie badań konsumenckich.

 

Atuty:

  • poznajesz branżę marketingu i PR oraz realia komunikacji międzynarodowej – wiedzę przekażą Ci przedstawiciele kluczowych firm zajmujących się reklamą, promocją, marketingiem, public relations, eventami oraz dyplomaci i badacze;
  • poznajesz praktyczne aspekty działań komunikacyjnych – uczysz się, jak obsługiwać marki różnych kategorii (FMCG, usług, marketingu idei) i jak docierać do zróżnicowanych grup odbiorców;
  • łączysz wiedzę w zakresie marketingu, PR i stosunków międzynarodowych – dzięki temu zyskasz globalną perspektywę w projektowaniu działań komunikacyjnych;
  • program specjalności jest dostosowany do potrzeb branży marketingowej i PR – gwarantami jakości są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związek Firm Public Relations;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • od 26.03.2020 odbyło się ponad 3386 zajęć online, w tym 1348 wykładów i 2038 ćwiczeń, po polsku i angielsku, a także 1772 lektoraty, zajęcia online przeprowadziło 200 wykładowców;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • agencje interaktywne;
  • agencje marketingowe i PR;
  • agencje eventowe;
  • domy mediowe;
  • działy PR, marketingu w firmach i instytucjach;
  • agencje badań rynku i konsumentów;
  • media.

 

Partner

specjalności


 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa