Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

Rekrutacja Online  

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)

Zintegrowana komunikacja to nic innego, jak efektywne wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów dotarcia do konsumenta. Kiedyś reklama ograniczała się praktycznie tylko do materiałów drukowanych, telewizji i przekazu radiowego. Dzisiaj możliwości komunikacji marki/firmy z konsumentem jest dużo więcej, dlatego tak ważne jest ich efektywne wykorzystywanie. Na specjalności Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding dowiesz się, jak zaplanować kampanie marketingowe i jak projektować skuteczne strategie. Podczas zajęć będziesz miał kontakt  ze specjalistami – praktykami z branży reklamowej i marketingowej, co daje Ci gwarancję zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności.

Specjalność jest realizowana we współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związkiem Firm Public Relations.


Zdobędziesz kluczowe kompetencje z zakresu:

  • identyfikacji i wykorzystania kanałów komunikacji;
  • konstruowania skutecznej strategii marketingowej;
  • planowania komunikacji z uwzględnieniem konkretnych grup docelowych;
  • przeprowadzania badań konsumentów.

Perspektywy zawodowe:

  • agencje interaktywne,
  • agencje reklamowe;
  • agencje public relations;
  • agencje eventowe;
  • domy mediowe;
  • przemysł rozrywkowy i kreatywny;
  • departamenty i działy public relations, marketingu, promocji, reklamy w organizacjach oraz instytucjach publicznych;
  • agencje badań rynku i konsumentów;
  • media tradycyjne i elektroniczne.

Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa