Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 

W semestrze zimowym r. ak. 2020/2021 uczymy online.

 

Wybierz specjalność Komunikacja zintegrowana – reklama, public relations, branding i dowiedz się, jak planować kampanie komunikacyjne w różnych sektorach i jak projektować skuteczne strategie rozwoju marek.

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
 

Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy
Poznasz najnowsze trendy w badaniach, komunikacji, mediach, reklamie, PR, brandingu. Dowiesz się, jakie są obecnie kierunki rozwoju marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei. Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych i PR.
2
Poznaj techniki i narzędzia
Poznasz zaawansowane techniki badań jakościowych i ilościowych, dzięki czemu z powodzeniem przeprowadzisz profesjonalne badania satysfakcji konsumentów. Nauczysz się też analizować, wyciągać wnioski i tworzyć rekomendacje. Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR.
3
Ucz się od praktyków
Nasi studenci bardzo sobie cenią możliwość kontaktu z praktykami. Dlatego też będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez ekspertów z branży reklamowej, public relations i marketingowej, media plannerów, strategów, osoby zajmujące się badaniami konsumenckimi. Zajęcia prowadzą także wykładowcy Collegium Civitas, badacze przemian współczesnych zjawisk społecznych, specjaliści w dziedzinie komunikacji. Możesz ich pytać o wszelkie praktyczne aspekty ich pracy i w ten sposób poznawać branżę już na studiach.
4
Ucz się w praktyce
W ramach programu czeka Cię wiele godzin zajęć praktycznych. Będziesz analizować case’y, projektować strategie komunikacji, nauczysz się analizować grupy docelowe Twoich kampanii i tworzyć insighty, dobierać kanały komunikacji. Dowiesz się, jak wykorzystać psychologię w projektowaniu komunikacji.
5
Buduj swoje CV
Programy zajęć opracowaliśmy tak, aby dać Ci możliwość zdobycia cennych kompetencji, które wykorzystasz w pracy. Dlatego też w Twoim CV mogą się znaleźć takie pozycje jak: umiejętność tworzenia strategii komunikacyjnej dla marek różnych kategorii, znajomość narzędzi marketingu i PR, umiejętność segmentacji grup docelowych, czy prowadzenie badań konsumenckich i znajomość zaawansowanych metod badań jakościowych i ilościowych.

 

Atuty:

  • już na studiach poznajesz branżę marketingu i PR, dzięki kontaktom z praktykami – wiedzę przekażą Ci przedstawiciele kluczowych firm zajmujących się reklamą, promocją, marketingiem, public relations, eventami;
  • poznajesz praktyczne aspekty działań komunikacyjnych – uczysz się, jak obsługiwać marki różnych kategorii (FMCG, usług, marketingu idei) i jak docierać do zróżnicowanych grup odbiorców;
  • łączysz wiedzę w zakresie marketingu, PR i socjologii – dzięki temu zyskasz szeroką perspektywę w projektowaniu działań komunikacyjnych;
  • program specjalności jest dostosowany do potrzeb branży marketingowej i PR – gwarantem jakości jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • od 26.03.2020 odbyło się ponad 3386 zajęć online, w tym 1348 wykładów i 2038 ćwiczeń, po polsku i angielsku, a także 1772 lektoraty, zajęcia online przeprowadziło 200 wykładowców;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • działy PR, marketingu w firmach i instytucjach;
  • agencje badań rynku i konsumentów;
  • media tradycyjne i elektroniczne;
  • agencje interaktywne;
  • agencje public relations;
  • agencje eventowe;
  • domy mediowe.

 

 

Partner

specjalności

 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa