Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding (Socjologia)

Udostępnij strone

REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

Zintegrowana komunikacja to nic innego, jak efektywne wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów dotarcia do konsumenta. Kiedyś komunikacja reklamowa ograniczała się praktycznie tylko do materiałów drukowanych, telewizji i przekazu radiowego. Obecnie marki, którym zależy na wzmacnianiu swojego wizerunku, wykorzystują wiele kanałów i form komunikacji z konsumentem, sprawdzając na bieżąco ich skuteczność. Na specjalności Komunikacja zintegrowana – reklama, public relations, branding dowiesz się, jak zaplanować kampanie komunikacyjne i jak projektować skuteczne strategie rozwoju marki. Podczas zajęć będziesz miał kontakt ze specjalistami – praktykami z branży reklamowej, public relations i marketingowej, co daje Ci gwarancję zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności, niezbędnych do pracy w sektorze komunikacji marketingowej.
 

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Firm Public Relations.
 

 

Zdobędziesz kluczowe kompetencje z zakresu:

  • budowania i rozwoju marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei,
  • konstruowania skutecznej strategii komunikacyjnej marki,
  • identyfikacji i wykorzystania kanałów komunikacji,
  • wykorzystania w praktyce najbardziej aktualnych narzędzi rozwoju marki z zakresu public relations i marketingu doświadczeń,
  • planowania komunikacji z uwzględnieniem konkretnych grup docelowych,
  • przeprowadzania i wykorzystywania wyników badań konsumentów do pracy z marką i tworzenia komunikacji.

 

Perspektywy zawodowe:

  • agencje interaktywne,
  • agencje reklamowe,
  • agencje public relations,
  • agencje eventowe,
  • domy mediowe,
  • przemysł rozrywkowy i kreatywny,
  • departamenty i działy public relations, marketingu, promocji, reklamy w organizacjach oraz instytucjach publicznych,
  • agencje badań rynku i konsumentów,
  • media tradycyjne i elektroniczne.

 

Atuty:

  • przy konstruowaniu programu studiów współpracujemy z przedstawicielami największych w Polsce organizacji branżowych skupiających firmy zajmujące się reklamą, promocją, marketingiem, public relations, eventami;
  • podczas zajęć masz bezpośredni kontakt z praktykami – ekspertami branży (szefami działów marketingu, agencji komunikacji marketingowej);
  • poznasz najnowsze trendy w badaniach komunikacji, mediów, reklamy PR, brandingu;
  • będziesz potrafił zaplanować strategię komunikacji z uwzględnieniem konkretnych grup docelowych;
  • przygotujemy Cię do przeprowadzenia profesjonalnych badań satysfakcji konsumentów.

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa