Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
 

Komunikacja to podstawowa umiejętność w budowaniu relacji międzyludzkich. Grupy, do których jest kierowana są różne. Poznaj sprawdzone narzędzia, które pozwolą Ci dopasować komunikat do właściwego odbiorcy. Wykorzystaj wieloletnie doświadczenie socjologów, profesjonalistów z branży reklamowej, public relations i marketingu. Poszerz swoją wiedzę na temat współczesnego społeczeństwa i praktyczny warsztat badacza. Zdobądź umiejętność budowania angażujących, skutecznych i efektywnych komunikatów. Komunikacja zintegrowana to kurs potrzebny na socjologii. Zapewni szerszą perspektywę badawczą, unikatowe umiejętności, kluczowe kompetencje komunikacyjne. Umocni pozycję podczas poszukiwań pracy.

Na specjalności Komunikacja zintegrowana – reklama, public relations, branding dowiesz się jak planować kampanie komunikacyjne w wielu sektorach i jak projektować skuteczne strategie rozwoju marek. Nie tylko komercyjnych.

Podczas zajęć będziesz mieć kontakt z profesjonalistami – praktykami z branży reklamowej, public relations i marketingowej, a także wykładowcami Collegium Civitas, badaczami przemian współczesnych zjawisk społecznych, specjalistami od komunikacji i ekspertami, o bogatym dorobku i praktycznym doświadczeniu.

 

Oto zakres interesujących nas zagadnień:

  • budowanie i rozwój marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei,
  • konstruowanie skutecznej strategii komunikacyjnej marki,
  • identyfikacja i wykorzystanie kanałów komunikacji,
  • wykorzystanie w praktyce najbardziej aktualnych narzędzi rozwoju marki z zakresu public relations i marketingu doświadczeń,
  • planowanie komunikacji z uwzględnieniem konkretnych grup docelowych,
  • przeprowadzanie badań konsumentów i wykorzystanie ich wyników praktyce.

 

 

Perspektywy zawodowe:

  • departamenty i działy public relations, marketingu, promocji, reklamy w organizacjach oraz instytucjach publicznych,
  • agencje badań rynku i konsumentów,
  • media tradycyjne i elektroniczne.
  • agencje interaktywne,
  • agencje reklamowe,
  • agencje public relations,
  • agencje eventowe,
  • domy mediowe.

 

Atuty:

Zapewniamy:

  • wiedzę i doświadczenie przedstawicieli kluczowych firm zajmujących się reklamą, promocją, marketingiem, public relations, eventami
  • porady i wskazówki ekspertów z branży zajmujących się marketingiem i komunikacją marketingową, które można zastosować w praktyce
  • omówienie najnowszych trendów w badaniach komunikacji, mediów, reklamy PR, brandingu;
  • podstawy planowania efektywnej strategii komunikacji dla konkretnych grup docelowych;
  • umiejętność przeprowadzenia profesjonalnych badań satysfakcji konsumentów.

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa