Komunikacja w promocji zdrowia

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 

REKRUTACJA NA TĘ SPECJALNOŚĆ ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA

Sprawdź ofertę studiów, na które trwa rekutacja studia niestacjonarne

 

Jesteśmy przygotowani do prowadzenia zajęć na terenie uczelni, w pełni online i w systemie mieszanym.

 

Specjalność stanowi odpowiedź na najbardziej aktualne wyzwania stojące przed społeczeństwami – konieczność efektywnej komunikacji w zakresie profilaktyki zdrowotnej. Bezpośrednią inspiracją dla uruchomienia specjalności jest pandemia koronawirusa, która ukazała, jak ważne jest formułowanie rzeczowych, skutecznych i atrakcyjnych komunikatów w obszarze zdrowia. Eksperci i ekspertki podkreślają, że społeczeństwa będą musiały regularnie mierzyć się z różnymi epidemiami.

Zapotrzebowanie na ekspercką wiedzę i kompetencje w zakresie komunikacji w promocji zdrowia już jest zauważalne i najprawdopodobniej będzie wzrastało wraz z nowymi wyzwaniami na poziomie lokalnym, państwowym i międzynarodowym.

Wybierz specjalność „Komunikacja w promocji zdrowia”. Zdobądź unikalną wiedzę i umiejętności łączące zagadnienia z zakresu socjologii zdrowia oraz projektowania strategii komunikacji w profilaktyce zdrowotnej.

 

Twoje 4 kroki do kariery eksperta/ekspertki w zakresie komunikacji w promocji zdrowia
1
DOWIEDZ SIĘ „CO” I „DLACZEGO”
Korzystaj z wiedzy i doświadczenia ekspertów. Zdobądź unikalną wiedzę łączącą obszar socjologii zdrowia i strategii komunikacji. Dowiedz się, jakie są główne wyzwania w obszarze zdrowia i medycyny we współczesnych społeczeństwach. Jak z perspektywy socjologii postrzega się zdrowie i chorobę? Jakie to ma znaczenie dla współczesnych społeczeństw? Skąd się biorą ruchy antyszczepionkowe? Dlaczego niektórzy popierają transplantologię, a inni są jej przeciwni? Jakie są społeczne konsekwencje chorób cywilizacyjnych i uzależnień? Na czym polega działanie przemysłu medycznego i farmaceutycznego? Dlaczego odpowiednia komunikacja jest ważna?
2
DOWIEDZ SIĘ „JAK”
Dowiedz się jak zaprojektować rzeczowy, skuteczny i atrakcyjny komunikat w obszarze promocji zdrowia? Jak wpływać na postawy społeczne w zakresie profilaktyki zdrowotnej? Jak budować zasięgi w mediach społecznościowych? Jak prowadzić kampanię przy małym i dużym budżecie? Jak rozpoznać grupę docelową i sfomułować odpowiedni komunikat? Jak gromadzić, interpretować i wykorzystywać dane? Jak zarządzać projektem w promocji zdrowia?
3
KORZYSTAJ Z EFEKTYWNYCH METOD KSZTAŁCENIA
Wykorzystujemy różnorodne metody uczenia, w tym wykłady i konwersatoria, podczas których możesz zdobyć ekspercką wiedzę i dyskutować z osobami posiadającymi doświadczenie akademickie i praktyczne. Oferujemy też warsztaty i ćwiczenia, gdzie w mniejszych grupach masz możliwość trenowania kompetencji i umiejętności, analizowania przypadków, prowadzenia własnych projektów i uczenia się przez doświadczenie. Wykorzystujemy interaktywne metody. To połączenie daje znakomite efekty!
4
ANALIZUJ, INTERPRETUJ, PROJEKTUJ – DZIAŁAJ!
Kiedy już zdobędziesz wiedzę, zacznij działać! Badaj, analizuj, interpretuj i projektuj swoje kampanie! Testuj je i zdobywaj doświadczenie! Podejmuj wyzwania.

 

Atuty:

  • zdobędziesz wyjątkową wiedzę i umiejętności, będące połączeniem strategii komunikacji i socjologii zdrowia!;
  • będziesz potrafił/a odpowiedzieć na jedne z najważniejszych wyzwań stojących przed społeczeństwami – zarówno na poziomie lokalnym, krajowym, jak i międzynarodowym;
  • poznasz doświadczonych ekspertki i ekspertów posiadających zarówno praktyczną, jak i akademicką wiedzę;
  • uzyskasz kompetencje umożliwiające różnorodną aktywność zawodową;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • w semestrze zimowym 2020/2021 zrealizowaliśmy łącznie 6367 jednostek zajęć online, w tym 2101 wykładów i 4266 ćwiczeń w ramach prawie 600 przedmiotów na studiach I i II stopnia;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • działy PR, marketingu w agencjach reklamowych;
  • działy PR, marketingu w firmach medycznych i farmaceutycznych;
  • agencje badawcze i analityczne;
  • agencje Public Relations;
  • instytucje publiczne – lokalne, państwowe i międzynarodowe;
  • organizacje pozarządowe zajmujące się promocją zdrowia.

 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa