Innovation and Technology Project Management

Udostępnij strone

Kierownikiem studiów jest

Maria Parysz – certyfikowany kierownik projektów innowacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w największych polskich korporacjach oraz w startupach.

Zajęcia prowadzą:

Piotr Kozłowski – senior UX Designer w agencji Symetria, gdzie wspólnie z firmami projektuje rozwiązania e-biznesowe przyjazne dla ich klientów. Trener międzynarodowego certyfikatu UX-PM. Pracował przy wdrożeniach i uczestniczył w rozwoju produktów. Dzieli się doświadczeniami z projektów, które prowadził min. dla firm Allegro, BZ WBK, Netia, Volkswagen, Skoda, Payback, Nivea czy Żabka. Pracował też ze start-upami, które mogą świetnie wykorzystać ogromny potencjał projektowania doświadczeń użytkownika. Specjalizuje się w projektowaniu e-commerce, gdzie UX jest szczególnie mocno powiązane z optymalizacją konwersji.
Zgadza się ze stwierdzeniem, że życie jest za krótkie na tworzenie produktów, których nikt nie chce.

Bartosz Gałek – charyzmatyczny programista z 10 letnim doświadczeniem w różnych branżach związanych z IT. Uczestnik wielu hackathonów, laureat HackWaw (http://hackwaw.com/ – https://goo.gl/7Vvv1Z), StartupWeekendWarsaw (http://swwaw.com – https://goo.gl/bcMrW8), WawCode (http://www.wawcode.pl/ – https://goo.gl/rX7BEi). Autor gry internetowej (http://maziaj.pl) oraz dwóch gier firmowych. Fan i kontrybutor OpenSource (https://github.com/bgalek). Redaktor bloga (https://allegro.tech). Współorganizator hackathonu wewnętrznego Open Source Contribution Days (Hacktoberfest). Współtwórca, uczestnik i konsultant kilku startupów (pwd, motomums, letsnet, legalhearing). Prelegent na meetupach (PJA https://goo.gl/hU8P9n, Allegro Tech Talks https://goo.gl/ocnbU4). Na codzień zarządzający 6 osobowym zespołem w jednej z największych polskich firm e-commerce – Allegro. W wolnych chwilach bawi się elektroniką, poznaje nowe technologie oraz uczy dzieci programowania (https://akademia.duckiedeck.com/).

Marcin Zaremba – chief Product Officer w iTaxi. Wcześniej Head of Product w PizzaPortal.pl, Head of Business w agencji Lovemobile (Grupa o2), członek zarządu Senfino, współtwórca miesięcznika Proseed i współorganizator Auli Polskiej. Autor książki „Mobile dla Mendżerów”. Pierwszy w regionie CEE Google Product Strategy Expert. Więcej na: marcinzaremba.pl

Tomasz Jabłoński – co-founder Startup Academy. Od ponad 10 lat zawodowo związany ze wspieraniem przedsiębiorczości. Zbudował największy inkubator przedsiębiorczości w Polsce, z którego pomocy skorzystało ponad 1000 firm. Twórca Startup Academy – organizacji wspierającej osoby chcące wystartować z własnym biznesem, samorządy w realizacji przedsiębiorczych inicjatyw oraz duże firmy we wdrażaniu innowacji z wykorzystaniem startupowych metod. Na co dzień pracuje ze startupami prowadząc przedsiębiorców od pomysłu do pierwszego finansowania. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – najlepszej uczelni ekonomicznej w Polsce. Założyciel kilku startupów, w tym aplikacji tutlo do nauki języka angielskiego z native speakerami.

Michał Korba – Growth Manager w UserEngage. Wcześniej CEO (Chief Everything Officer) i co-founder w iWisher.pl – aplikacji, dzięki której spełnisz te duże i małe marzenia, otrzymując wsparcie finansowe od swoich bliskich. Przed założeniem iWishera przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. public relations i w sieciowym centrum rozrywki jako specjalista ds. marketingu. „Fanboy” marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, niedoszły bloger, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.
Od 2 lat trener Startup Academy, który przeprowadził kilkadziesiąt szkoleń z zakresu: Lean Startup, Customer Development, Value Proposition Canvas, Business Model Canvas, pitchingu oraz sprzedaży i nowoczesnego marketingu dla dużych firm, korporacji, organizacji pozarządowych czy klientów indywidualnych. Prelegent największych konferencji w Polsce, m.in. InternetBeta 2017.

 Kaja Toczyska – projektantka UX z doświadczeniem w pracy agencyjnej, w IT oraz branży startupowej. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak naTemat, Centrum Nauki Kopernik, To Reforge czy Aspiro. Absolwentka Neurokognitywistyki oraz Human-Computer Interaction na Uniwersytecie SWPS. Oprócz projektowania intuicyjnych interfejsów potrafi także przeprowadzić badania EEG, EMG czy Eyetrackingowe.
Wspiera społeczność User Experience poprzez prowadzenie warsztatów, organizowanie konferencji i eventów związanych z projektowaniem i przyszłością technologii, oraz jako mentorka osób rozpoczynających przygodę z branżą IT.

Krzysztof Ogonowski – prezes BPI Polska, ekspert w zakresie zarządzania zmianą i projektami. Jego ponad 15 letnie doświadczenie wdrożeniowe, coachingowe i trenerskie wywodzi się z projektów obejmujących wdrożenie dużych zmian oraz transformację biznesową w największych firmach działających na terenie Polski m.in. z branży energetycznej, telekomunikacyjnej, medycznej, budowlanej, firm produkcyjnych i instytucji finansowych. Jest pierwszym w Polsce licencjonowanym trenerem PROSCI w dziedzinie Change Management.
Obecnie bierze udział w rozwoju globalnej organizacji Association of Change Management Professionals (ACMP) w Polsce i w Europie. Uczestniczy w GAN – globalnej sieci ekspertów i Instruktorów PROSCI Change Management, skupiających Instruktorów PROSCI z całego świata oraz praktyków stosujących metodykę PROSCI do zarządzania zmianą. Jest wykładowcą na Podyplomowych Studiach w SGH oraz na studiach MBA w zakresie zarządzania projektami i zarządzania zmianą.

 Marta Grochowska – pomaga tworzyć nowe i usprawniać istniejące usługi. Realizowała projekty m.in. dla Tatrzański Park Narodowy, Volkswagen Group Polska, Nickel Technology 
Park Poznań.
W pracy koncentruje się na tworzeniu rozwiązań przyjaznych użytkownikom z wykorzystaniem podejścia service design 
oraz design thinking. Wcześniej w Aviva jako Ekspert ds.Innowacji oraz w Raiffeisen Polbank, gdzie zajmowała się bankowością mobilną od strony zarządzania produktem 
i business development.
Wykładowca studiów podyplomowych z Projektowania Usług na SWPS. Studentka programu MBA Service Innovation & Design na Uniwersytecie Laurea.

Agnieszka Gasperini – konsultant strategiczny, trener komunikacji, certyfikowany coach ICF, praktyk teorii zarządzania relacjami pracujący w 6 językach. Ponad 18 lat związana z obszarem zarządzania projektami (PMI PMP, ACP). Specjalizuje się we wspieraniu procesów w organizacjach, facylitowaniu procesów strategicznych w firmach, wspieraniu zespołów w rozwoju ich kompetencji oraz integracji zespołów
projektowych z wykorzystaniem kreatywnych narzędzi.
Jest członkiem założycielem PMI Poland Chapter od 2002 roku a od 2013 należy do zespołu Senior Leaders w PMI Global.

Piotr Słowik – w branży IT od 15 lat. Współzałożyciel software houseu Aenima i agencji projektowej UXUX. W latach 2012-2015 wykładowca i mentor na studiach User Experience Design SWPS. Wcześniej Experience Design Director w Uselab, a obecnie Head of UX w Growbots. Pracował z takimi markami jak Getin Bank, Newsweek, Przekrój, Dziennik Gazeta Prawna, Berlitz, Giełda Papierów Wartościowych, T-Mobile, Asseco, NNTFI, NC+, Prudential, Raiffeisen, Intercars, Infor IT,  Macrologic czy Deloitte Digital. Miłośnik i praktyk zwinnych metod zarządzania projektami. Zbieracz wszelkich starszych i nowszych urządzeń posiadających wyświetlacz.Miłośnik holistycznego podejścia do rozwoju produktu. Przeciwnik sprowadzania projektowania do używania bardzo dużej ilości post-itów i generowania „wrażeń

Anna Kupisz – przedsiębiorca, Ekonomista, Psycholog, Coach oraz Trener Biznesu, zawodowy negocjator, współwłaścicielka oraz Dyrektor Zarządzający Softway Ltd., Członek Rady Fundatorów oraz Prezes Zarządu Fundacji, Doradca Zarządu KTC Partners sp. z o.o..
Łączy wykształcenie ekonomiczne (Szkoła Główna Handlowa, Johannes Gutenberg Uniwersität), psychologiczne (Uniwersytet Warszawski), doświadczenie korporacyjne oraz doświadczenie z budowania biznesów i swoich klientów w spółce Softway.
Współpracowała z zarządami oraz top managementem m.in. takich firm jak IT Connect Sp. z.o.o, Hays Poland Sp. z o.o., Emperia Holding S.A., Stokrotka Sp. z o.o. czy ZWiK Sp. z o.o.
W spółce softway przede wszystkim koncentruje się na mentoringu przedsiębiorców, doradzając przy budowaniu strategii rynkowych realizujących cele finansowe w firmie, rozwiązywaniu problemów pracowniczych czy negocjowaniu umów handlowych oraz partnerstw biznesowych.
Jest autorką książek biznesowych oraz pomysłodawczynią inicjatywy „Firma jest Kobietą”, w ramach której dzieli się praktyczną wiedzą i doświadczeniem dotyczącym budowania własnych firm.

 Piotr Malec – doświadczony Manager z wieloletnim doświadczeniem w polskich i międzynarodowych organizacjach (Deloitte, CitiBank, IBM, Unisys). Ponad 20 letnie praktyczne doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeń systemów informatycznych, zmian organizacji, redukcji kosztów, w tym także zarządzaniu projektami w trudnych sytuacjach. Tworzenie jednego z pierwszych biur zarządzania projektami PMO (Project Management Office). Unikatowa wiedza i doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi i tworzeniu planów ciągłości działania, uzyskane między innymi podczas pracy dla Sztabu Kryzysowego Deloitte w Nowym Jorku po 11 września 2001. Doświadczenie na stanowiskach kierowniczych Departamentów IT w instytucjach finansowych (Dyrektor Ośrodka Obliczeniowego, Dyrektor Biura Projektów, Dyrektor Departamentu Wdrożenia Centralnego Systemu Informatycznego). Praktyczne doświadczenie zdobyte podczas wielu procesów wyboru dostawców systemów informatycznych, tworzeniu i racjonalizowaniu budżetów IT, budowaniu strategii. Równolegle do kariery zawodowej prowadzi od wielu lat szkolenia z zakresu zarządzania projektami, zarządzania wymaganiami oraz biznes planu i podstaw rachunkowości dla menedżerów. Od ponad 20prowadzi zajęcia na Politechnice Krakowskiej i Politechnice Wrocławskiej na poziomie studiów Executive MBA. Prelegent na wielu krajowych oraz międzynarodowych konferencjach i seminariach.

 Paweł Jankiewicz – absolwent SGH z ponad 10 letnim doświadczeniem w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów biznesowych, w tym z 5 letnim doświadczeniem w bankowości. Pracował w Citibank, Polbank, Raiffeisen. Paweł ma ponad 7-letnie doświadczenie w AI i Data Science, w szczególności w tworzeniu modeli statystycznych. Zdobywał czołowe miejsca w międzynarodowych konkursach data-miningowych na platformie kaggle.com m.in. dla General Electric, American Express. Od 3 lat prowadzi zajęcia z przetwarzania danych w Berlińskim bootcampie data science (datascienceretreat.com).
Do lutego 2018 Paweł pracował jako Szef Zespołu Data Science w Warszawskim startupie growbots.com. Od lutego 2018 współzałożyciel firmy logicai.io specjalizującej się w doradztwie z zakresu data science i uczenia maszynowego.

Michał Rączka – wice Dyrektor ds. Strategii IT i Zarządzania Projektami w mBank S.A. Asesor konkursu na najlepszy projekt roku w ramach International Project Management Association oraz Project Management Institute. Członek Professional Awards Advisory Group w PMI Global. Członek Rady Fundacji IT Leader Club Polska. Wykładowca na Executive MBA WSB, PAN i SGH oraz EY Academy of Business.
Skuteczny lider i ekspert w zarządzaniu organizacją z doświadczeniem w branżach nowych technologii. Umiejętnie łączący cele biznesowe z technicznymi. Skupiony na wartości biznesowej. Doświadczony w zarządzaniu projektami o charakterystyce międzynarodowej oraz wielodziedzinowej. Wprowadza myślenie systemowe i zmiany w organizacji pracy biznesu i IT. Praktyk z metodycznym podejściem nastawiony na zespół realizujący projekt. Pasjonat agile oraz zastosowania lean w zarządzaniu IT. Prelegent na konferencjach. Wolontariusz. Mentor.

Mariusz Kapusta – ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Na jego ponad 17 lat doświadczenia składa się prowadzenie międzynarodowych projektów dla Procter & Gamble, szkolenie managerów globalnych korporacji oraz prowadzenie projektów łączących IT, a także wykorzystanie gier w biznesie i zarządzanie firmą. Wykłada zarządzanie projektami na Politechnice Warszawskiej oraz prowadzi program „Zarządzanie Projektami w Praktyce” dla studentów MBA Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Na co dzień prowadzi butik ekspercki Leadership Center. Jako członek zarządu Fundacji Spartanie Dzieciom realizuje projekty charytatywne i pełni rolę mentora dla wolontariuszy. Pasjonuje go upraszczanie zarządzania projektami (bo ma ich na głowie sporo). Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. Twórca metody 12 pytań KISS PM ™, dzięki której zarządzanie projektami nie jest trudne. Jego prywatnym, flagowym przedsięwzięciem jest Projekt100, czyli realizacja stu rzeczy, które warto zrobić w życiu, takich jak maraton, triathlon czy skok ze spadochronem. Bloguje na „12pytan.pl” gdzie dzieli się doświadczeniem, nie tylko projektowym, ale też życiowym.

Michał Paluśkiewicz – programista, architekt IT i manager z prawie 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Entuzjasta nowych technologii. Przez ponad 10 lat pracował w firmie Infovide-Matrix – najpierw jako programista, potem jako szef grupy zajmującej się projektami w technologii J2EE, a na końcu jako manager realizujący projekty doradcze w obszarze innowacji oraz styku biznesu z IT. Od 8 lat związany z założoną przez siebie firmą WEBSENSA, która z powodzeniem wdraża systemy wykorzystujące m.in. sieci neuronowe czy zaawansowane metody przetwarzania języka naturalnego w największych polskich spółkach. Wraz z zespołem, zwycięzca hackatonu Hackwaw Bitcoin & Payments. Z powodzeniem realizował i realizuje projekty dla takich firm jak T-Mobile, Orange, BZ WBK, Raiffeisen Bank, Credit Agricole, Wirtualna Polska, Polska Press czy Asseco.

Paulina Makuch – design Researcherka z 12-letnim doświadczeniem. Head of Discovery w co-innovation consultancy Value Blended. Wcześniej współzałożycielka firmy La Wonderlab, badaczka i projektantka doświadczeń w agencjach K2 oraz uselab.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych, w codziennej pracy zajmując się badaniami na potrzeby projektowania usług i produktów cyfrowych. Odkrywa potrzeby grupy celowej, przeprowadza warsztaty kokreacji oraz testuje rozwiązania interaktywne, w efekcie przedstawiając rekomendacje strategiczne oraz projektowe. Do tej pory miała przyjemność wspierać badawczo różnorodne projekty – od wielkich redesign’ów banków, przez nowe interfejsy dotykowe dla niewidomych, po eyetracking prezentacji oferty w salonie sprzedaży.
Konsultantka, trenerka i prelegentka na wielu konferencjach branżowych. Wykładowca oraz współautorka programu edukacyjnego w zakresie badań na studiach podyplomowych User Experience Design na Uniwersytecie SWPS.
Ukończyła psychologię społeczną ze specjalizacją w Human-Computer Interaction na SWPS.

 Łukasz Ściborowski – projektant produktów cyfrowych z dwudziestoletnim doświadczeniem. Współtworzył rozwiązania z zakresu mediów elektronicznych dla największych polskich wydawców (Agora, TVP, Polskie Radio, Polskapresse), projektował interfejsy użytkownika dla oprogramowania finansowego i ubezpieczeniowego. Współpracował z klientami od międzynarodowych korporacji (eBay, Roche) po startupy. Jako art director w globalnej agencji reklamowej odpowiadał za kampanie cyfrowe takich klientów, jak Microsoft, General Motors czy MasterCard. Jego pasją jest tworzenie interfejsów lubianych, używalnych, do których użytkownicy lubią wracać. W swojej pracy kieruje się zasadami product designu i projektowania zorientowanego na cel.
Obecnie principal designer w firmie intive.

 Maria Parysz – kierownik Projektu, Startup Founder, Change Manager, Pasjonat Edukacji, Fanka Innowacji i Technologii
Kierownik projektów innowacyjnych z kilkunastoletnim doświadczeniem w skutecznym zarządzaniu projektami, programami oraz portfelem projektów. Pracowała również jako Change Manager oraz Manager PMO (Project Management Office).
Łączy umiejętności analitycznego myślenia i tworzenia procesów biznesowych z kompetencjami miękkimi, takimi jak budowanie zespołów projektowych oraz współpraca z interesariuszami. Doradzała największym polskim firmom pomagając tworzyć procesy zarządcze oraz realizując wielomilionowe projekty.
Autorka jednej z pierwszych w Polsce prac dotyczących Agile.  Kilkakrotnie była Członkiem Zarządu PMI. Jest wykładowcą na Politechnice Warszawskiej, prowadzi też zajęcia na SGH, Politechnice Krakowskiej i Collegium Civitas. Zachęca studentów do kreatywnego myślenia i wierzy, że zarządzanie projektami to nauka zdrowego rozsądku.
Od dwóch lat działa aktywnie w środowisku startupowym (szczególnie w branżach fintech, HRtech, edutech, AI), łącząc doświadczenie korporacyjne z innowacyjnym podejściem Lean Startup i wiedzą UX. Jest startupowym founderem – założyła trzy startupy, w których pełniła funkcję Product Ownera. Założyła meetup EduRebels, który ma stworzyć platformę do dyskusji o przyszłości edukacji. Stworzyła pierwszy podwarszawski Coworking. W wolnych chwilach wspiera organizacje promujące młodą przedsiębiorczość, jak Geek Girls Carrots.

 

REKRUTACJA ONLINE


Kontakt w sprawie programu studiów:
Maria Parysz
maria.parysz@gmail.com
tel: 607 888 700

Kontakt w sprawach rekrutacyjnych:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa