Grafika 3D

Udostępnij strone

REKRUTACJA NA TEN KURS ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą programów, na które trwa rekrutacja.

 

  1. Rodzaj programu:
    kurs
  2. Tryb zajęć:
    online
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania programu:
    48 spotkań po 1,5h
  5. Planowany termin rozpoczęcia:
    2 marca 2021

 

Wstęp do modelowania, teksturowania, oświetlania i renderowania w programie Blender. Budowa interaktywnej sceny 3D na potrzeby prostej gry VR z implementacją w środowisku Unity.

Jeśli chcesz tworzyć grafiki 3D dla digitalowych projektów, nauczyć się tworzyć modele, teksturować je i renderować na interaktywnej scenie VR, ten kurs wzmocni Twoje kompetencje i konkurencyjność na rynku pracy oraz sprawi, że zaczniesz odważnie budować grafiki w zupełnie innym wymiarze.

 

Cele kursu:

  • przekazanie studentom umiejętności stworzenia modeli 3D, ich teksturowania i renderowania w programie Blender;
  • przekazanie studentom umiejętności stworzenia interaktywnej sceny VR w oparciu o środowisko Unity.

 

Perspektywy zawodowe
Efektem kształcenia w wyżej wym. kursie jest poszerzenie kompetencji uczestników, którzy po zakończeniu nauki:

  • mogą uruchomić własny biznes zorientowany na projekty 3D: a) tworzenie różnego rodzaju wizualizacji (architektoniczne, produktowe, itd.) na potrzeby grafiki 2D wykorzystywanej w druku i internecie, b) tworzenie elementów i scen 3D dla grafiki reklamowej i środowisk VR (np. gry), c) tworzenie interaktywnych wizualizacji (architektoniczne, produktowe, itd.) w VR;
  • mogą pracować w agencjach digitalowych jako grafik 3D / VR.

 

Adresaci kursu:

Kurs jest skierowany do osób chcących zdobyć i/lub pogłębić kompetencje z zakresu grafiki 3D oraz VR.
 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210, 12 piętro
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa