Employer Branding

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    studia podyplomowe
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    1 rok (2 semestry)
  5. Planowane rozpoczęcie zajęć:
    jesień 2019 r.

 

Rynek pracy jeszcze nigdy nie stawiał przed pracodawcami tak dużych wyzwań. Umiejętność przyciągnięcia uwagi kandydatów staje się kluczową przewagą konkurencyjną i poważnym zadaniem dla obszarów marketingu, HR i komunikacji. Niedobór talentów to najczęściej zgłaszana przez zarządy bariera rozwoju organizacji.

Jednocześnie jest to doskonały moment, aby poszerzyć swoje kompetencje w jednej z najszybciej rozwijających się nowych specjalizacji – Employer Branding. Studenci zdobędą wiedzę o najnowszych trendach z zakresu angażującej komunikacji, rozwiną umiejętności w obszarze budowy strategii employer branding, wykorzystania technologii na ścieżce doświadczeń kandydatów i budowy silnych marek, rozpoznawanych dzięki wyjątkowej kulturze organizacyjnej. Szczególny nacisk położony zostanie na rynek specjalistów IT i budowę konkurencyjnych strategii ich angażowania oraz rekrutacji.

Zajęcia prowadzone będą przez praktyków: ekspertów i trendsetterów kreujących wyjątkowe kampanie zdobywające nagrody i uznanie w branży.
 

Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:

  • Definiowania EVP i strategii EB organizacji
  • Zarządzania wizerunkiem pracodawcy w kanałach social media
  • Budowy skutecznych kampanii adresowanych do grupy docelowej
  • Realizacji inicjatyw przyciągających talent IT
  • Aktywnego zarządzania kulturą organizacyjną i komunikacją wewnętrzną
  • Rozwoju marki osobistej jako specjalisty EB

 

Perspektywy zawodowe: zdobycie kompetencji przyszłości umożliwiających sprawne poruszanie się po rynku pracy w sytuacji niedoboru pracowników i stałej presji na przyciąganie kandydatów silną marką pracodawcy i niekonwencjonalnymi działaniami employerbrandingowymi

 

Możliwości pracy w: dynamicznym zawodzie, łączącym HR i marketing, na którego popyt rozwija się w branżach konsumenckich, produkcyjnych i technologicznych.

 

Studia są skierowane do:

  • absolwentów studiów w obszarach HR i marketingu z ambicją dalszego rozwoju
  • specjalistów i menedżerów HR, PR, komunikacji wewnętrznej oraz marketingu chcących zdobyć nowy zawód
  • właścicieli start-upów, którzy chcą skalować swój biznes i zbudować markę w oczach kandydatów
  • specjalistów ds. mediów społecznościowych, którzy chcą w przyszłości odpowiadać za kreowanie wizerunku pracodawcy oraz marek osobistych przedstawicieli wyższej kadry menedżerskiej na rynku

 

 

REKRUTACJA ONLINE


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa