Employer Branding – budowanie wizerunku pracodawcy

Udostępnij strone

  1. Rodzaj oferty edukacyjnej:
    Kurs
  2. Tryb zajęć:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania kursu:
    4 spotkania (2×10 +2×8 = 36h) + przygotowanie projektu EB w grupach (praca własna uczestników)
  5. Planowane rozpoczęcie zajęć:
    listopad 2021 r.

 

Ten praktyczny kurs pomoże Ci zdobyć wiedzę i kompetencje, a także poznać skuteczne narzędzia pomocne w projektowaniu i realizacji strategii EB. Dzięki temu łatwiejsze stanie się docieranie do wartościowych kandydatów, budowanie pozytywnych relacji w firmie oraz marki dobrego pracodawcy, wyróżniającego się na rynku pracy ostro konkurującym o talenty. Dzięki uczestnictwu w kursie przekonasz się, dlaczego tak ważne jest zarządzanie wizerunkiem zarówno zewnętrznym, jak i wewnętrznym oraz nauczysz się działać strategicznie w tych obszarach.
 

Employer Branding to przede wszystkim działania zmierzające do zwiększenia poziomu zadowolenia pracowników, a tym samym budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oprócz podniesienia poziomu satysfakcji osób zatrudnionych w firmie, celem EB jest również stworzenie obrazu przedsiębiorstwa, które jest wymarzonym miejscem do pracy dla nowych kandydatów. Dzięki takim działaniom firma zyskuje także na wizerunku i prestiżu wśród uczestników rynku, co stanowi przewagę konkurencyjną, a w efekcie końcowym – uzyskanie wysokich wyników finansowych. Cel taki można osiągnąć poprzez opracowanie i wdrożenie właściwej strategii Employer Brandingu. Działań mających na celu zbudowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy w opinii pracowników, kandydatów oraz partnerów biznesowych. Employer Branding wymaga długofalowego synergicznego działania, zarówno w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak też zewnętrznej. Mądrze zaprojektowane i sukcesywnie realizowane działania, finalnie pozwalają stworzyć wizerunek wspaniałego miejsca pracy, które nie tylko przyciąga, ale przede wszystkim zatrzymuje talenty.
Ten praktyczny kurs pomoże Ci zdobyć wiedzę i kompetencje, a także poznać skuteczne narzędzia pomocne w projektowaniu i realizacji strategii EB. Dzięki temu łatwiejsze stanie się docieranie do wartościowych kandydatów, budowanie pozytywnych relacji w firmie oraz marki dobrego pracodawcy, wyróżniającego się na rynku pracy ostro konkurującym o talenty. Dzięki uczestnictwu w kursie przekonasz się, dlaczego tak ważne jest zarządzanie wizerunkiem zarówno zewnętrznym, jak i wewnętrznym oraz nauczysz się działać strategicznie w tych obszarach.
 

Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:

  • świadomego budowania marki pracodawcy;
  • przygotowania strategii EB;
  • stworzenia zespołu projektowego;
  • kompleksowego zarządzania wizerunkiem;
  • wykorzystania narzędzi PR i nowych technologii;
  • mierzenia skuteczności działań EB.

 

Adresaci kursu:

  • specjaliści HR&EB;
  • menedżerowie działów HR;
  • pracownicy i menedżerowie działów marketingu, PR, komunikacji korporacyjnej;
  • kadra zrządzająca organizacji;
  • właściciele firm.

 


 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210, 12 piętro
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa