-
Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
-
Tryb studiów:niestacjonarne
-
Język wykładowy:polski
-
Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
-
Kierunek:Stosunki międzynarodowe
Czy wiesz jakich ofert pracy jest najwięcej w Londynie? Stanowiska związane z branżą marketingową.
Współczesny marketing w zglobalizowanym świecie wymaga nowego zestawu umiejętności. Biznes międzynarodowy stał się wymagający – należy rozumieć klientów z różnych krajów i różnorodnych kręgów kulturowych, należy rozumieć mechanizmy rynkowe tak samo globalne jak i regionalne. Jeżeli interesujesz się marketingiem w jego „miękkiej” odsłonie (jak np. komunikacja lub branża PR) czy w jego „twardej” odsłonie (jak analizy rynkowe lub consulting) zapisz się na Biznes i marketing międzynarodowy aby pogłębić swoją pasję i znaleźć pracę w wymarzonej branży.
Zdobędziesz wiedzę merytoryczną z zakresu:
- podstaw marketingu,
- zarządzania w biznesie międzynarodowym,
- zarządzania strategicznego,
- rachunkowości finansowej,
- organizacji działalności handlowej,
- budowania wizerunku marki,
- identyfikowania potrzeb klienta.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:
- konstruowania i analizowania badań marketingowych – ilościowych i jakościowych,
- planowania i realizowania badań ilościowych i jakościowych,
- opracowywania strategii marketingowej,
- prowadzenia trudnych rozmów negocjacyjnych,
- technik autoprezentacji.
Na specjalności Biznes i marketing międzynarodowy spotkasz się z praktykami rynkowymi z doświadczeniem w PR, lobbingu czy consultingu, osoby z doświadczeniem zarówno w pracy w największych korporacjach, prowadzące własny biznes, start-up czy kierujące spółkami skarbu państwa. Poznaj Biznes i marketing międzynarodowy w praktyce!
Profil absolwenta
Program dydaktyczny specjalności Biznes międzynarodowy został stworzony w taki sposób, aby absolwenci mogli znaleźć zatrudnienie przede wszystkim w 4 głównych obszarach marketingu:
1) Komunikacja (branża PR lub reklamowa)
2) Digital (komunikacja cyfrowa czy e-commerce)
3) Public Affairs (jak doradztwo regulacyjne lub lobbing)
4) Consulting (analizy rynkowe lub doradztwo biznesowe)
Koncentrujemy się na współczesnych narzędziach i umiejętnościach, które nasi prowadzący wykorzystują codzienne w swojej pracy. Absolwent będzie znał szczegóły dotyczące:
- Business turnaround
- Budowania wizerunku marki
- Pricingu
- Blue Ocean Strategy
- e-Commerce
- Omnichannel
- Komunikacji kryzysowej
- Brandingu
oraz szeregu innych.
Atuty:
- zajęcia prowadzą praktycy z doświadczeniem w branży PR, lobbingu czy consultingu, m. in. przedstawiciele znanych korporacji, spółek skarbu państwa, start-upów;
- program studiów koncentruje się na współczesnych narzędziach i umiejętnościach, które prowadzący wykorzystują codziennie w swojej pracy;
- studenci poznają szczegóły dotyczące m. in.: business turnaround, pricingu, Blue Ocean Strategy, e-Commerce, omnichannel, komunikacji kryzysowej;
- ukończenie studiów daje szerokie perspektywy zawodowe w obszarach związanych z komunikacją oraz consultingiem.
Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl
pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa