Biznes i marketing międzynarodowy

Udostępnij strone

Rekrutacja Online  

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

Czy wiesz jakich ofert pracy jest najwięcej w Londynie? Stanowiska związane z branżą marketingową.

Współczesny marketing w zglobalizowanym świecie wymaga nowego zestawu umiejętności. Biznes międzynarodowy stał się wymagający – należy rozumieć klientów z różnych krajów i różnorodnych kręgów kulturowych, należy rozumieć mechanizmy rynkowe tak samo globalne jak i regionalne. Jeżeli interesujesz się marketingiem w jego „miękkiej” odsłonie (jak np. komunikacja lub branża PR) czy w jego „twardej” odsłonie (jak analizy rynkowe lub consulting) zapisz się na Biznes i marketing międzynarodowy aby pogłębić swoją pasję i znaleźć pracę w wymarzonej branży.
Zdobędziesz wiedzę merytoryczną z zakresu:

  • podstaw marketingu,
  • zarządzania w biznesie międzynarodowym,
  • zarządzania strategicznego,
  • rachunkowości finansowej,
  • organizacji działalności handlowej,
  • budowania wizerunku marki,
  • identyfikowania potrzeb klienta.

 

Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:

  • konstruowania i analizowania badań marketingowych – ilościowych i jakościowych,
  • planowania i realizowania badań ilościowych i jakościowych,
  • opracowywania strategii marketingowej,
  • prowadzenia trudnych rozmów negocjacyjnych,
  • technik autoprezentacji.

 

Na specjalności Biznes i marketing międzynarodowy spotkasz się z praktykami rynkowymi z doświadczeniem w PR, lobbingu czy consultingu, osoby z doświadczeniem zarówno w pracy w największych korporacjach, prowadzące własny biznes, start-up czy kierujące spółkami skarbu państwa. Poznaj Biznes i marketing międzynarodowy w praktyce!
Profil absolwenta
Program dydaktyczny specjalności Biznes międzynarodowy został stworzony w taki sposób, aby absolwenci mogli znaleźć zatrudnienie przede wszystkim w 4 głównych obszarach marketingu:
1) Komunikacja (branża PR lub reklamowa)
2) Digital (komunikacja cyfrowa czy e-commerce)
3) Public Affairs (jak doradztwo regulacyjne lub lobbing)
4) Consulting (analizy rynkowe lub doradztwo biznesowe)

Koncentrujemy się na współczesnych narzędziach i umiejętnościach, które nasi prowadzący wykorzystują codzienne w swojej pracy. Absolwent będzie znał szczegóły dotyczące:

  • Business turnaround
  • Budowania wizerunku marki
  • Pricingu
  • Blue Ocean Strategy
  • e-Commerce
  • Omnichannel
  • Komunikacji kryzysowej
  • Brandingu
    oraz szeregu innych.

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa