Biznes i marketing międzynarodowy

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe
  6. Jesteśmy przygotowani do prowadzenia zajęć na terenie uczelni, w pełni online i w systemie mieszanym.

Czy wiesz jakich ofert pracy jest najwięcej w Londynie? Stanowiska związane z branżą marketingową.

Współczesny marketing w zglobalizowanym świecie wymaga nowego zestawu umiejętności. Biznes międzynarodowy stał się wymagający – należy rozumieć klientów z różnych krajów i różnorodnych kręgów kulturowych, należy rozumieć mechanizmy rynkowe tak samo globalne jak i regionalne. Jeżeli interesujesz się marketingiem w jego „miękkiej” odsłonie (jak np. komunikacja lub branża PR) czy w jego „twardej” odsłonie (jak analizy rynkowe lub consulting) zapisz się na Biznes i marketing międzynarodowy aby pogłębić swoją pasję i znaleźć pracę w wymarzonej branży.

 

 

Zdobędziesz wiedzę merytoryczną z zakresu:

  • podstaw marketingu;
  • zarządzania w biznesie międzynarodowym;
  • zarządzania strategicznego;
  • rachunkowości finansowej;
  • organizacji działalności handlowej;
  • budowania wizerunku marki;
  • identyfikowania potrzeb klienta.

 

Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:

  • konstruowania i analizowania badań marketingowych – ilościowych i jakościowych;
  • planowania i realizowania badań ilościowych i jakościowych;
  • opracowywania strategii marketingowej;
  • prowadzenia trudnych rozmów negocjacyjnych;
  • technik autoprezentacji.

 

Na specjalności Biznes i marketing międzynarodowy spotkasz się z praktykami rynkowymi z doświadczeniem w PR, lobbingu czy consultingu, osoby z doświadczeniem zarówno w pracy w największych korporacjach, prowadzące własny biznes, start-up czy kierujące spółkami skarbu państwa. Poznaj Biznes i marketing międzynarodowy w praktyce!
 

Profil absolwenta
Program dydaktyczny specjalności Biznes międzynarodowy został stworzony w taki sposób, aby absolwenci mogli znaleźć zatrudnienie przede wszystkim w 4 głównych obszarach marketingu:
1) Komunikacja (branża PR lub reklamowa)
2) Digital (komunikacja cyfrowa czy e-commerce)
3) Public Affairs (jak doradztwo regulacyjne lub lobbing)
4) Consulting (analizy rynkowe lub doradztwo biznesowe)
 

Koncentrujemy się na współczesnych narzędziach i umiejętnościach, które nasi prowadzący wykorzystują codzienne w swojej pracy. Absolwent będzie znał szczegóły dotyczące:

  • Business turnaround
  • Budowania wizerunku marki
  • Pricingu
  • Blue Ocean Strategy
  • e-Commerce
  • Omnichannel
  • Komunikacji kryzysowej
  • Brandingu
    oraz szeregu innych.

 

Atuty:

  • zajęcia prowadzą praktycy z doświadczeniem w branży PR, lobbingu czy consultingu, m. in. przedstawiciele znanych korporacji, spółek skarbu państwa, start-upów;
  • program studiów koncentruje się na współczesnych narzędziach i umiejętnościach, które prowadzący wykorzystują codziennie w swojej pracy;
  • studenci poznają szczegóły dotyczące m. in.: business turnaround, pricingu, Blue Ocean Strategy, e-Commerce, omnichannel, komunikacji kryzysowej;
  • ukończenie studiów daje szerokie perspektywy zawodowe w obszarach związanych z komunikacją oraz consultingiem;
  • kompleksowe wsparcie doradcze i coachingowe Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studia w międzynarodowym środowisku – 3. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • program wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

  • od 26.03.2020 odbyło się 3386 zajęć online, w tym 1348 wykładów i 2038 ćwiczeń, po polsku i angielsku, a także 1772 lektoraty, zajęcia online przeprowadziło 200 wykładowców;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa