Przedmioty* specjalności Biznes i marketing międzynarodowy od r. ak. 2020/2021
- Analizy rynkowe
- Badania marketingowe
- CSR
- Kultura i otoczenie biznesu
- Marketing międzynarodowy
- Media społecznościowe
- Podstawy marketingu i sprzedaży
- Rachunkowość finansowa
- Rachunkowość zarządcza
- Transakcje międzynarodowe i globalne łańcuchy dostaw
- Zarządzanie i przedsiębiorczość
- Zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie w biznesie międzynarodowym
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2019/2020*
Przedmioty fakultatywne dostępne będą głównie od drugiego roku studiów.
- „Metodyka analityka.” Analiza i doradztwo polityczne
- Academic and Report Writing
- Ambasada CC lato 2020
- Ambasada Concilium Civitas
- Ameryka Łacińska we współczesnym świecie
- Analiza trendów konsumenckich
- Art., Value and International Relations
- Arte-coaching – twórcze narzędzia rozwoju
- Artists and Their Careers. Sociology of Artistic Professions
- Belt and Road Initiative CEE Perspective
- Building Peace through the Arts
- CEE – Road to Democracy
- Content Marketing i Webwriting
- Country, regions and city branding
- Critical Thinking in Policy Analysis
- Cyberbezpieczeństwo: szpiegostwo, strategia i polityka w domenie cyfrowej
- Czystość i brud. Historie obyczajów higienicznych i praktyk sanitarnych
- Design Thinking
- Disruptive Technology, czyli społeczny wymiar transformacji cyfrowej
- Dziennikarstwo zaangażowane: między uczciwością a obiektywizmem
- Edycja zdjęć na potrzeby materiałów drukowanych i internetowych. W oparciu o program Adobe Lightroom
- Employee Health and Well-Being
- Eros, Death and Culture. The Use of Psychoanalysis for Social Sciences
- Estetyka w badaniach marketingowych
- EU educational policy – theory and practical implementation
- Fake news, post-truth and politics of information in the XXI century
- Fake-news, postprawda i polityka informacji w XXIw.
- Film jak zwierciadło duszy na gościńcu świata
- Fotografia w kulturze współczesnej
- Foundations in Peace and Conflict Studies. Specific Issues
- Gender i transformacje nauk społecznych
- Głos i dykcja. Jak mówić, aby inni nas słuchali.
- Holocaust and Genocide
- Human Rights: Organizations, Systems, and New Challenges
- Impro Dance
- Inbound marketing
- Indonesian language
- Influencer marketing w praktyce
- Innowacyjne sposoby promocji
- Intercultural communication
- Internet, Society, Information – Modern World Problems
- Introduction to Strategic Peacebuilding
- Israel in Contemporary World
- Kanon Komiksowy
- Klub filmowy
- Kobiety, księżniczki, bojowniczki i terrorystki, czyli różne oblicza kobiet w świecie arabsko-muzułmańskim
- Krajobraz regulacyjny sztucznej inteligencji
- Krótka historia dziennikarskiego reportażu: od depeszy do literatury faktu
- Kryminalne aspekty polityki w Azji Wschodniej
- Kurs organizatora konferencji, kongresów i imprez masowych
- Marketing communication writing
- Marketing i reklama w polskich firmach
- Marketing wartości i nowe media
- Matematyka w filozofii, sztuce i kulturze – Filozofia i socjologia kultury XX i XXI wieku
- Media CC (ENG)
- Media CC-lato 2020
- Media in a Changing World: The Role of Media in the New World
- Między Tel Awiwem a Watykanem czyli jak działają najlepsze dyplomacje świata. Rys historyczno- współczesny
- Międzynarodowe przestępstwa gospodarcze
- Międzynarodowe rynki i instrumenty finansowe
- Mitologia Batmana a kryminologia
- Moda jako język komunikacji międzynarodowej
- Motivating Individuals and Groups at Work
- Movies through social lenses: film club
- Mozaika Bliskiego Wschodu
- Multicultural Marketing
- Negocjacje w Azji Wschodniej
- Ochrona własności intelektualnej w polskim porządku prawnym
- Personal branding
- Podstawy języka arabskiego oraz kultury obszaru MENA
- Podstawy języka arabskiego oraz religii muzułmańskiej (prawo szaria`a)
- Podstawy ustroju społeczno-politycznego RP oraz prawa i wolności obywatelskiej
- Polityka bezpieczeństwa narodowego Rzeczpospolitej Polskiej
- Polityka historyczna w stosunkach międzynarodowych
- Populism and Identity
- PR i reklama we współczesnym społeczeństwie informacyjnym
- Prawo i cywilizacja Islamu
- Prawo konfliktów zbrojnych i prawo humanitarne
- Przygotowanie do wystąpień publicznych, prezentacji i autoprezentacji z elementami pracy z ciałem i z głosem
- Racial Studies – Colonialism, Culture, Race
- Relacje Chiny – Stany Zjednoczone: Wyzwania i Możliwości
- Relacje USA-Federacja Rosyjska
- Relacjonowanie konfliktów zbrojnych i sytuacji kryzysowych
- Religie i duchowość w kulturach świata
- Rock and Roll – Its History and Place in American Society
- Rynek mediów i reklamy
- Savoir vivre
- Self and Other: Mutuality and Domination
- Semiotics of Popular Culture
- Skandynawia we współczesnym świecie
- Sprawozdawczość sądowa, dziennikarstwo śledcze
- Storytelling a budowanie marki
- Stosunki międzynarodowe na Bliskim Wschodzie
- Sztuka inwestowania w papiery wartościowe. Socjologia i psychologia giełdy
- Śledztwa internetowe
- Świat sinocentryczny. Kształtowanie ładu globalnego wokół „Państwa Środka”.
- Taniec w kulturach świata
- Teathre Classes
- Teatr CC
- Teatr CC- sztuka „ja, ty, wojna i nic”
- Techniki wyobraźni
- Terrorism and the Media
- Terroryzm i inne zagrożenia bezpieczeństwa
- The Most Important Theories of Modernity
- The Rise of Asia – Focus on South Asia and Its Relations with China
- Theory and Practice in International Relations
- Transformacja energetyczna – szansa czy zagrożenie dla polskiej gospodarki?
- Tworzenie i obsługa witryny internetowej, sklepu internetowego oraz bloga w oparciu o technologię WordPress
- Umysł, mózg, świadomość i ciało
- W poszukiwaniu „potwora Gender”. Analiza życia społecznego z perspektywy społecznych i kulturowych uwarunkowań płci
- Warsztat kompetencji miękkich
- Warsztat trenerski – techniki prowadzenia szkoleń
- Wartości w życiu publicznym, prywatnym i zawodowym. Co kieruje naszymi wyborami? Skąd bierze się szczęście?
- Zarządzanie w administracji publicznej
- Zarządzanie wizerunkiem i tożsamością organizacji
- Życie przed kamerą – warsztaty reportera telewizyjnego
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulec zmianom.
Przedmioty* kierunku Stosunki Międzynarodowe I stopnia – od r. ak. 2020/2021
Lista przedmiotów obowiązkowych*
- Ekonomia międzynarodowa. Finanse
- Ekonomia międzynarodowa. Handel
- Encyklopedia prawa
- Filozofia i idee społeczno-polityczne
- Gry strategiczne
- Historia powszechna 1914-1956
- Historia powszechna po 1956 roku
- Makroekonomia i finanse publiczne
- Mikroekonomia z elementami przedsiębiorczości
- Powszechna historia gospodarcza
- Prawo międzynarodowe publiczne. Część ogólna
- Prawo międzynarodowe publiczne. Część szczegółowa
- Statystyka
- Studia strategiczne
- Teorie stosunków międzynarodowych
- Unia Europejska we współczesnych stosunkach międzynarodowych
- Warsztat pisania akademickiego
- Język polski (dla cudzoziemców)
- Język obcy: Studia stacjonarne do wyboru język angielski, hiszpański, francuski, niemiecki. Studia niestacjonarne język angielski.
- Praktyki zawodowe
- Seminarium licencjackie
- Spotkania z praktykami
- WF
- Zajęcia dyplomowe
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa