Biznes i marketing międzynarodowy

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 

W semestrze zimowym r. ak. 2020/2021 uczymy online.

 

Chcesz pracować dla międzynarodowych firm albo założyć własny start-up? Poznaj najważniejsze zagadnienia marketingu, trendy rynkowe i narzędzia wykorzystywane w innowacyjnym biznesie. Wybierz specjalność Biznes i marketing międzynarodowy.

Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy
Poznasz narzędzia, które obecnie wykorzystywane są w branży marketingowej, jak business turnaround, pricing, omnichannel, branding.
2
Poznaj techniki i narzędzia
Nauczysz się tworzyć strategie marketingowe i PR dla firm i marek, konstruować i analizować badania marketingowe, tworzyć plany komunikacji kryzysowej. Dowiesz się, jak prowadzić trudne rozmowy negocjacyjne i jak rozpoznać prawdziwe potrzeby klienta. Poznasz także techniki autoprezentacji.
3
Ucz się od praktyków
Zajęcia prowadzą praktycy z doświadczeniem w PR, lobbingu czy consultingu, osoby z doświadczeniem w pracy w największych korporacjach, prowadzące własny biznes, start-up czy kierujące spółkami skarbu państwa.
4
Ucz się w praktyce
Warsztaty i ćwiczenia prowadzą eksperci z firm różnych branż, od FMCG, po międzynarodowe firmy consultingowe. Dzięki nim poznasz w praktyce zagadnienia związane z kreowaniem marki, analizą rynku czy planowania kampanii marketingowych i ich optymalizacji.
5
Buduj swoje CV
W ramach studiów przygotujesz wiele projektów, planów, strategii, symulacji kampanii marketingowych. Zrealizujesz także praktyki w firmie.

 

Atuty

  • Zajęcia prowadzą eksperci praktycy, od lat odnoszący sukcesy w swoich dziedzinach – to oni nauczą Cię metod i rozwiązań stosowanych w branży, podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i najciekawszymi case studies;
  • Poznasz zagadnienia związane z zarządzaniem innowacyjnym i strategicznym – w ramach metody Blue Ocean Strategy – uczą się jej słuchacze najlepszych kierunków MBA;
  • Przygotujesz się do pracy w biznesie, marketingu, consultingu, komunikacji – zdobędziesz wiedzę np. z rachunkowości finansowej i zarządczej, zarządzania, organizacji działalności handlowej, transakcji międzynarodowej, marketingu międzynarodowego czy komunikacji w mediach społecznościowych;
  • Wiedzę biznesową połączysz z przedmiotami kierunku Stosunki międzynarodowe – dzięki czemu zyskasz szerokie spojrzenie na realia biznesu międzynarodowego;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online

  • od 26.03.2020 odbyło się ponad 3386 zajęć online, w tym 1348 wykładów i 2038 ćwiczeń, po polsku i angielsku, a także 1772 lektoraty, zajęcia online przeprowadziło 200 wykładowców;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach

  • agencje marketingowe, PR;
  • działy marketingu firm i instytucji;
  • agencje interaktywne;
  • e-commerce;
  • think-tanki;
  • firmy consultingowe;
  • agencje badań rynkowych.

 

Czy wiesz jakich ofert pracy jest najwięcej w Londynie? Stanowiska związane z branżą marketingową.

Współczesny marketing w zglobalizowanym świecie wymaga nowego zestawu umiejętności. Biznes międzynarodowy stał się wymagający – należy rozumieć klientów z różnych krajów i różnorodnych kręgów kulturowych, należy rozumieć mechanizmy rynkowe tak samo globalne jak i regionalne. Jeżeli interesujesz się marketingiem w jego „miękkiej” odsłonie (jak np. komunikacja lub branża PR) czy w jego „twardej” odsłonie (jak analizy rynkowe lub consulting) zapisz się na Biznes i marketing międzynarodowy aby pogłębić swoją pasję i znaleźć pracę w wymarzonej branży.

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa