GUMKOWSKA Anna, dr

Udostępnij strone

Na co dzień dyrektor działu Content Marketingu, Gazeta.pl, przygotowujący internetowe strategie kampanii marketingowych(tailor made) dla kluczowych klientów oraz rozwijający produkty content marketingowe. Absolwentka studiów doktoranckich i były wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim. Z wykształcenia filolog klasyczny i filolog polski. Uczestnik licznych projektów badawczych poświęconych computer-mediated communication, między innymi: międzynarodowej, interdyscyplinarnej konferencji na Uniwersytecie Warszawskim poświęconej nowym mediom „Tekst(w)sieci”, która zgromadziła ponad 60 prelegentów z największych ośrodków badawczych. Obecnie pracuje nad projektem badawczym poświęconym nowym formom gatunkowo-komunikacyjnym (blogom, memom i mikroblogom) w ramach grantu z Narodowego Centrum Nauki. Redaktor naukowy książki „Tekst(w)sieci” i autor licznych publikacji związanych z internetem.

Uwielbia kuchnię indyjską, balet oraz wszystkie zagadnienia dotyczące digital content marketingu.