Wstecz

TURLIŃSKI Zbigniew, mgr

Menedżer, Trener i Mentor ‐ szkoli oraz doradza w wielu polskich oraz międzynarodowych firmach i korporacjach.

Menedżer marketingu handlowego z doświadczeniem w pracy na różnych stanowiskach w międzynarodowych koncernach FMCG. Prowadził wiele działań projektowych, jak wprowadzenie systemu CRM w British-American Tobacco, projekty merchandisingowe związane z ekspozycją produktów grupy BOLS (CEDC), projekty organizacyjne (National Sales Conferences), projekty informatyczne EDI firmy Lyreco, identyfikację i wprowadzenie procesów Trade Marketingowych powodujących wyższą efektywność prowadzenia działań przez Field Force (BAT, CEDC, AVON Cosmetics).

2010 – 2015 roku na stałe prowadził zajęcia, jako Trener Prowadzący w projektach otwartych (Akademia Sprzedaży; Akademia Trenerów Sprzedaży), a także w większości projektów skierowanych do klientów firmowych (np. Get In Noble Bank, Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa, Energa Obrót, DSV, Willson & Brown, Case New Holland, MS Services, Podlaskie Centrum Papieru, Krakowski Bank Spółdzielczy, Forte Sweden, Agrecol, Komandor, Verona, Hutchinson, Volvo Trucks i innych) projektując szkolenia, prowadząc je i współpracując, jako Coach Sprzedaży.

Jest akredytowanym trenerem metodyki Insights Discovery, a także posiada Certyfikat Prince2 Foundation.

Kierownik studiów podyplomowych Akademia Mistrzów Biznesu – Intensywny program rozwoju kompetencji managerskich