Wstecz

SKARŻYŃSKA Grażyna

Ukończyła Uniwersytet Warszawski Wydział Pedagogiczny oraz SWPS Studia Podyplomowe: Praktyczna Psychologia Społeczna.

Doświadczenia zawodowe zdobywała w PepsiCo Poland /Tricon: w dziale operacyjnym i dziale marketingu – odpowiedzialna za marketing restauracji Pizza Hut/KFC Delivery a następnie jako Brand Manager KFC i Pizza Hut, PR Manager PepsiCo Restaurants. Kama Foods: marka Znakomita. W agencji reklamowej w dziale strategii BBDO Warszawa na stanowisku Strategic Manager a następnie Strategic Director odpowiedzialna za strategię dla marek różnych segmentów rynku, w tym: mBank, Multibank, GE Money Bank, Telekomunikacji Polskiej, Bayer, P&G, Mars Polska, PepsiCo, Wrigley.

Jest członkiem zarządu Rady Reklamy, wykładowcą i przewodniczącą Rady Programowej Szkoły Strategii Marki SKM SAR, wykładowca School of Form / SWPS, juror w konkursie EFFIE i członek Komitetu EFFIE.