Wstecz

GARAPICH Andrzej, dr

Znawca mediów elektronicznych i internet, menedżer, badacz, dziennikarz.

Od maja 2016 zastępca dyrektora ds. marketingu w Telewizji Polskiej. Wcześniej przez 11 lat był prezesem spółki Polskie Badania Internetu prowadzącej wspólnie z firmą Gemius pomiar oglądalności polskiego Internetu. Za jego kadencji Spółka PBI uruchomiła kilkadziesiąt projektów badawczych, związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, w reklamie i marketingu. Jeszcze wcześniej związany z Associated Press Television News oraz telewizją Wisła. Współpracuje z Collegium Civitas, Uniwersytetem Papieskim im. Jana Pawła II, Akademią Górniczo-Hutniczą w obszarze swoich kompetencji, występował na wielu polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu, badań oraz marketingu internetowego. Przez pierwsze 11 lat działalności zawodowej był dobrze zapowiadającym się młodym polskim naukowcem.