Wstecz

obszar: Psychologia i coaching:

Coaching w designie

Rodzaj studiów: studia podyplomowe

Czy tworzysz DLA człowieka, klienta, odbiorcy? Czy Z klientem, z jego zaangażowaniem i w zgodzie z jego prawdziwymi potrzebami? Ta mała różnica może stanowić ogromny krok milowy w jakości Twojego projektu. Ponieważ odbiorca sam jest w procesie kreacji tego czego chce – jak sprawić, aby to spotkanie i praca przebiegały przyjemnie i łatwo? Jak szybko rozpoznawać ukryte potrzeby, w jaki sposób rozmawiać i prowadzić odbiorcę designu przez proces ku obopólnemu rozumieniu najwyższej jakości i skuteczności rozwiązań?

Edycja:  I

Zapraszamy na pierwsze studia podyplomowe, które mają poszerzyć wiedzę i umiejętności coachingowe potrzebne do efektywnego prowadzenia relacji z klientem. Studia mają praktyczny charakter z dużym naciskiem na kreowanie własnych, konkretnych rozwiązań do zastosowania w relacjach z obecnymi klientami/odbiorcami. Prowadzone w formule warsztatowej.

Kierownikiem studiów jest Iwona Kubiak a opiekunem merytorycznym Maciejka Peszyńska-Drews, pierwsza w Polsce Design Coach z wieloletnią praktyką w projektowaniu wnętrz.

 

Cel

Studia umożliwiają:

  • zdobycie umiejętności coachingowych potrzebnych do efektywnego prowadzenia klientów
  • poszerzenie wiedzy na temat różnic osobowości i budowania kontaktu
  • poznanie metod współpracy z klientami z uwzględnieniem sytuacji trudnych
  • projektowanie nowych sposobów porozumienia z klientami
  • nową jakość w pracy z klientami
  • intensywny własny rozwój

 

Studia pozwolą na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:

  • coachingowego projektowania etapów procesu współpracy z klientem
  • empatycznej komunikacji
  • inteligencji emocjonalnej
  • słuchania i rozpoznawania potrzeb klienta
  • budowania kontaktu z klientami różnych osobowości
  • projektowania własnych działań designerskich


Zalety kierunku:

  • Minimalna ilość wykładów – maksymalna ilość praktyki
  • Warsztatowy charakter prowadzenia zajęć
  • Dyskusje, case study, scenki, ćwiczenia praktyczne,
  • Spójne prowadzenie przez cały czas studiów – studenci mają kontakt z wykładowcami i kierownikiem studiów
  • Doświadczona kadra zarówno w obszarze coachingu jak i designu

 

Korzyści z ukończenia kierunku:

Ukończenie tego kierunku wzbogaci wiedzę na temat psychologii kontaktu z klientami oraz rozwinie umiejętności coachingowe w praktycznym wymiarze twojego zawodu. Pozwoli zaprojektować konkretne zmiany w długofalowym prowadzeniu klientów.

 

Adresaci studiów

Studia są skierowane do:

Dla projektantów, dekoratorów i architektów wnętrz, osób zajmujących się projektowaniem i designem