Nowe media

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

Specjalność realizowana w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB – Polska).

Rewolucja technologiczna, jaką wprowadził Internet, wymaga od menedżerów zarządzających przepływem informacji zupełnie nowych umiejętności. Interdyscyplinarna specjalność Nowe media da Ci możliwość zdobycia kluczowych kompetencji z obszaru marketingu interaktywnego, popartych szeroką wiedzą z dziedziny nauk społecznych. Metodologia programu, w tym 14 przedmiotów specjalnościowych, została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej (Interactive Advertising Bureau).

Dzięki uczestnictwu w tych dedykowanych zajęciach zwiększasz swoje szanse na zdanie branżowego egzaminu i uzyskanie (szeroko rozpoznawalnego) certyfikatu DIMAQ.

Do egzaminu może przystąpić każdy, ale studenci, którzy:
– uzyskają absolutorium i średnią za cały okres studiów na poziomie 4.0 lub wyższym oraz
– zaliczą wszystkie 14 przedmiotów specjalnościowych dedykowanych specjalności Nowe media,
nie ponoszą żadnych kosztów związanych z egzaminem i certyfikacją DIMAQ.

 

Kierownikiem specjalności jest dr Marek Troszyński – socjolog, dyrektor Obserwatorium Cywilizacji Cyfrowej, prezes Fundacji Wiedza Lokalna, zajmującej się badaniami społecznymi na potrzeby wspólnot lokalnych i NGO.

 

 

 

Zdobędziesz kluczowe kompetencje z zakresu:

  • analizy rynku reklamy internetowej,
  • zakupu i emisji reklamy w sieci,
  • tworzenia strategii marketingowych,
  • monitorowania mediów społecznościowych,
  • obsługi narzędzi związanych z marketingiem mobilnym,
  • planowania kampanii email-marketingowych,
  • obsługi narzędzi analityki internetowej (Google Analytics).

 

Perspektywy zawodowe:

  • domy mediowe,
  • agencje interaktywne,
  • agencje SEM/SEO,
  • agencje social media,
  • firmy badawcze,
  • firmy monitorujące media,
  • serwisy internetowe,
  • sklepy internetowe,
  • telewizje internetowe.

 

Atuty:

  • zajęcia są prowadzone przez wybitnych specjalistów z dziedziny mediów, m.in.: Annę Białowską (fotka.pl), Mateusza Drzewosowskiego (Interia.pl), Andrzeja Garapicha (PBI), Michała Gierę (Wirtualna Polska), Grzegorza Krzemienia (GoldenSubmarine), Pawła Suchockiego (Buzz Media), Teresę Wierzbowską (grupa Polsat);
  • studia kończą się egzaminem na certyfikat DIMAQ, wystawianym przez IAB Polska (DIMAQ to pierwszy w Polsce program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych);
  • metodologia programu została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska;
  • zdobędziesz kompetencje w zakresie dokonywania zakupu i emisji reklamy w sieci, tworzenia strategii marketingowych, obsługi narzędzi związanych z marketingiem mobilnym,
  • obsługi narzędzi analityki internetowej (Google Analytics).

Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa