Biznes i marketing międzynarodowy

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:

    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 
Co jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu na światowym rynku? Znajomość zasad, które nim rządzą, umiejętność analizy międzynarodowych trendów biznesowych oraz zdolność adaptacji marketingu do różnych kultur i potrzeb konsumentów.

Niektórzy obawiają się barier kulturowych, Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, przekształcisz je w mosty do międzynarodowego sukcesu.

Na specjalności nie tylko poznasz strategie wejścia na nowe rynki. Nauczymy Cię również zarządzać globalną marką i wielokulturowym środowiskiem. Zaczniesz przekraczać granice biznesowych możliwości.

Jak to osiągniesz?
1
Poznasz najnowsze narzędzia wykorzystywane w branży marketingowej, takie jak business turnaround, pricing, omnichannel, czy branding. A także zagadnienia związane z innowacyjnym i strategicznym zarządzaniem – w ramach metody Blue Ocean Strategy, której uczą się słuchacze najlepszych kierunków MBA.

2
Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie marketingowe i PR-owe dla globalnych firm i marek, a także konstruować i analizować badania marketingowe oraz tworzyć plany komunikacji kryzysowej.

3
Przygotujesz się do wszechstronnej kariery w biznesie, marketingu, consultingu i komunikacji, zdobywając kompleksową wiedzę z zakresu rachunkowości, zarządzania, handlu i marketingu międzynarodowego. Tę wiedzę połączysz z głębokim zrozumieniem stosunków międzynarodowych, co zapewni Ci szerokie spojrzenie na globalne realia biznesowe.

4
Będziesz uczyć się od doświadczonych specjalistek/specjalistów z dziedzin takich jak PR, lobbing, consulting, którzy dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz najciekawszymi praktykami.

5
Odbędziesz wiele warsztatów i ćwiczeń, umożliwiających zdobycie doświadczenia w kreowaniu marki, analizie rynku oraz planowaniu i optymalizacji kampanii marketingowych. Będziesz mieć możliwość realizacji licznych projektów, planów i strategii, co przygotuje Cię do pracy w wymagającym środowisku zawodowym.

 

Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
  • Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych

 

Co po studiach?

  • Agencje marketingowe, PR
  • Działy marketingu firm i instytucji
  • Agencje interaktywne
  • E-commerce
  • Think-tanki
  • Firmy consultingowe
  • Agencje badań rynkowych

REKRUTACJA ONLINE

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa

NEWSLETTER

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).