TRZECIAK Sergiusz, dr

Udostępnij strone

Konsultant polityczny, prawnik, ekspert do spraw marketingu politycznego, personal branding i public relations. Komentator polityczny w mediach krajowych i zagranicznych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM i Wydziału Prawa Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie. W 2006 roku obronił doktorat na Wydziale Stosunków Międzynarodowych London School of Economics, gdzie prowadził również seminaria ze studentami z przedmiotu analiza polityki zagranicznej. Wykładowca marketingu politycznego oraz marki osobistej lidera w Collegium Civitas oraz personal branding w ramach programu Executive MBA i DBA PAN. W latach 2006-2008 Prezes Instytutu Sobieskiego w Warszawie. Współpracuje z partiami politycznymi, sztabami wyborczymi oraz indywidualnymi kandydatami startującymi w wyborach. Doradza także firmom, partiom politycznym i osobom publicznym w zakresie budowania marki osobistej, kształtowania wizerunku publicznego, public relations i public affairs. Konsultant i trener OBWE, z ramienia której prowadzi szkolenia w Europie, Azji i Afryce Północnej. Autor dziewięciu książek, które ukazały się w Polsce i Wielkiej Brytanii, m.in. Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne polski z Unią Europejską (PISM 2010), Poland’s EU Accession (Routledge 2011), Drzewo kampanii wyborczej czyli jak wygrać wybory (GWP 2015),  Coaching marki osobistej czyli kariera lidera (GWP 2015) oraz Wizerunek Publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci? (Helion 2015). W wolnym czasie czyta książki z zakresu psychologii, zarządzania i marketingu oraz trenuje fitness.

Specjalności dla mediów: analiza polityki, marketing i reklama polityczna, wizerunek publiczny, public relations