MASEWICZ Katarzyna

Udostępnij strone

Z wykształcenia psycholog (specjalizacja: psychologia kliniczna dorosłego), od 28 lat związana z reklamą. Przez 13 lat zarządzała działem strategii w Leo Burnett Warszawa, następnie była Brand Planning Dyrektorem w McCann Ericsson Worldwide Group oraz dyrektorem strategicznym w agencji JWT. Od 2007 roku jest właścicielem firmy Brand Factory i jako doradca strategiczny współpracowała między innymi z takimi agencjami jak: Leo Burnett Warszawa, Ogilvy Brand Consulting czy EP Creatives. W swojej długoletniej karierze pracowała dla takich klientów jak: P&G, Unilever, Nestle, Kellogg’s, Kraft Jacobs, Żywiec, Herbapol, Fiat, IKEA, Millennium, LOT, PZU, Getin Bank, Plus, Orange, Jelfa, Novartis, Nałęczowianka, Arctic, MKCafe, Amino oraz „Stowarzyszenie Integracja” i „Program Mam Haka na Raka”. Obecnie współpracuje z Firmą Doradztwa Marketingowego Cup of Tea.

Prowadzi warsztaty dotyczące budowania marek, pozycjonowania marek rozpoznania potrzeb konsumentów (Strategy Genaration Session), tworzenia idei kreatywnych, implementacji idei kreatywnych (Idea Generation Session).

Członek Jury konkursu efektywności reklamy EFFIE oraz członek Jury konkursu poświęconego innowacji w mediach i planowaniu mediów Media Trendy. Do roku 2018 Członek Rady Marek Superbrands.