Wstecz

Socjologia:

Marketing, reklama i nowe media

Specjalność Marketing, reklama i nowe media obejmuje najszybciej rozwijający się i jeden z najbardziej dochodowych rynków na świecie. Studia na tej specjalności pozwolą zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu najnowocześniejszych technik marketingu, reklamy i public relations, jak również z dziedziny psychologii, badań rynkowych czy mediów.
Kontakt z wybitnymi specjalistami-praktykami zapewni praktyczne wyćwiczenie niezbędnych umiejętności, które pozwolą na efektywną pracę w sferze nowoczesnego rynku medialnego. Szczególnie dotyczy to perspektywy zatrudnienia w mediach integrujących internet i prasę, telewizję i radio (portale, witryny, portale społecznościowe).

 

Zdobyte umiejętności

  • przygotowanie, przeprowadzanie, analiza i opracowanie badań marketingowych i opinii publicznej
  • analiza danych i pisanie raportów
  • znajomość i obsługa programów statystycznych
  • znajomość i zdolność zastosowania narzędzi związanych z Public Relations
  • znajomość rynku mediów
  • przygotowywanie planów marketingowych
  • umiejętność planowania kampanii reklamowych

 

Perspektywy zatrudnienia

  • agencje reklamowe
  • domy mediowe
  • agencje marketingowe
  • agencje Public Relations
  • portale internetowe
  • działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych
  • media (internet, telewizja, prasa, radio)

REKRUTACJA ONLINE