„Coaching marki osobistej” – spotkanie autorskie z dr. Sergiuszem Trzeciakiem

Udostępnij strone

Data wydarzenia: 2015-03-16

Collegium Civitas aula A, XII piętro PKiN.
16 marca 2015, godz. 18:30

W swojej najnowszej publikacji dr Sergiusz Trzeciak przedstawia, czym jest marka osobista i jakie są zasady jej budowania. Podkreśla, jak ważna jest komunikacja z odbiorcami i wyznaczanie sobie jasno określonych celów. Książka opisuje rolę marki osobistej w poszczególnych grupach zawodowych. Prezentuje wskazówki dotyczące tego jak zarządzać sobą jako marką, aby wypaść wiarygodnie w oczach potencjalnych wyborców, klientów czy odbiorców.

Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Dr Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Pokazuje karierę i rozwój zawodowy nie tylko jako pracę, ale również jako pasję. Pisze o tym, jak budować wymarzoną karierę i jak się dzięki niej rozwijać, aby stworzyć silną markę osobistą. Autor pełni rolę doradcy i coacha, który poprzez dostarczoną wiedzę i praktyczne ćwiczenia, pomoże Ci opracować własną strategię budowania marki osobistej. Ta książka jest również o tym, że dzięki pasji, nastawieniu na rozwój i konsekwentnej realizacji celów każdy z nas może stać się liderem.

Spotkanie z dr. Sergiuszem Trzeciakiem poprowadzi prof Bohdan Szklarski.

Patronat medialny nad książką objęli: Instytut Nauk Ekonomicznych PAN, Collegium Civitas, Szkoła Liderów, PRoto.pl, Biznesnafali.pl, Federacja Polskich Stowarzyszeń Studenckich w Wielkiej Brytanii.