Cannes Lions Imagination Day

Udostępnij strone

17.10.2016

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Multikino Media, BBDO i Starcom zapraszają na Cannes Lions Imagination Day – jedyny w Polsce pokaz najbardziej kreatywnych kampanii i filmów reklamowych z całego świata, który odbędzie się 8 listopada 2016 roku, o godzinie 19.30, w wybranych kinach sieci Multikino!

Impreza już na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą i z roku na rok poszerza swoje grono fanów, bijąc rekordy popularności.

Pokaz Cannes Lions Imagination Day to niepowtarzalna okazja żeby zobaczyć najbardziej kreatywne filmy nagrodzone w tym roku na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Prezentowane filmy wyznaczają trendy oraz standardy kreatywności w nowoczesnej komunikacji marketingowej.

Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy! Wieczorny pokaz zainspiruje widzów, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci i poruszy. Wobec takich reklam, nie można być obojętnym.

Pokaz odbędzie się 8 listopada, jednocześnie aż w 7 miastach Polski, w wybranych kinach sieci Multikino: Warszawa – Złote Tarasy, Warszawa – Ursynów, Wrocław – Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań – Stary Browar, Gdańsk, Katowice i Łódź (Silver Screen)!

Bilety na Cannes Lions Imagination Day można nabyć w kasach biletowych kin oraz online.

W ramach współpracy studenci Collegium Civitas mają możliwość zakupu biletów w Multikino Ursynów w cenie promocyjnej 15 zł. (cena regularna dla tego kina to 26 zł) lub w Multikino Złote Tarasy w cenie promocyjnej 25 zł (cena regularna dla tego kina to 37 zł) , po okazaniu w kasie kina legitymacji Collegium Civitas.

Więcej informacji na temat Cannes Lions Imagination Day na http://www.imaginationday.pl/.

imaginationday_kina